نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا دارند

کد خبر: ۱۰۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 28 September 2015

استاندار البرز گفت: نسل امروز الگوهای بزرگی همچون شهدا دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی عصر امروز در نشست صمیمانه با فرزندان شهدا،‌ جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه نسل امروز موظف است راه شهدا را ادامه دهد افزود: اگر امروز کشور به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده مرهون خون شهدایی است که دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: تلاش مسئولان باید بر این باشد که نسل امروز را فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا کرده و آنان را موظف بر ادامه راه آنان کند.

استاندار البرز با بیان اینکه امروز از دوران دفاع مقدس سال‌ها گذشته است خاطرنشان کرد: در این راستا باید نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت دقیق در بین نسل امروز نهادینه کنیم.

طهایی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا یادگاران نسلی هستند که شجاعت،‌ دلاورمردی و ایثار را در خود تقویت کردند، ‌افزود: نسل امروز الگوههایی چون شهدا و فرزندان آنان دارند.

وی گفت: نسل امروز نیز باید در سنگر دیگری به نبرد با دشمن بپردازد و با توسعه علم و دانش خود پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده وبه سمت تحولات اساسی پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار