گرامیداشت دکتر سید حمدالله خواهش نیک در کهگیلویه برگزار می گردد

مراسم یادبود آن فقید سعید در روز چهارشنبه 1400/9/24 از ساعت 14 الی 17 در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) شهر دهدشت روبروی سالن شهید مطهری برگزار می گردد،از عموم سروران ارجمندی که قصد حضور و ابراز احساس و همدردی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه تقاضامندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 12 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در بیان اوصاف، کمالات و فضائل استاد سید حمدالله خواهش نیک بسی اجحاف است اگر وی را منحصر به فرهنگ و رسانه بدانیم چراکه شخصیتی بود تام و جامع نگر.
کربلایی سید حمدالله خواهش نیک در تمامی ابعاد زیبنده و ممکن، پویا، سرآمد و نافع بود و شایسته است ‌که آن استاد سفر کرده به عرش را جامع الاطراف نام بگذاریم.
او مقبول بود از عام تا خاص .
و چنین بود که همگان از زن و مرد، پیر و جوان، شخصیت های حقیقی و حقوقی از اقشار و صنوف مختلف، ایلات و احزاب گوناگون از اطراف و اکناف خود را به یاسوج رساندند تا ضمن حضور در آیین تشییع، تدفین و خاکسپاری، وداع آخر را با محبوب خود انجام دهند.
در بجای آوردن تقدیر و عمل به وظیفه، متواضعانه اجرشان را از خداوند طلب می کنیم و حسن عاقبت مسئلت داریم.
حجم بالای مراودات و ارتباطات گسترده، همه جانبه و متقابل دکتر خواهش نیک و مردم، درخواست های مردمی بسیاری برای تشکیل آیین گرامیداشت یاد و خاطره اش در کهگیلویه(دهدشت) را در پی داشته است که ضمن احترام، سپاسگزاری و قدردانی پیشاپیش به اطلاع می رساند؛
مراسم یادبود آن فقید سعید در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۹/۲۴ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) شهر دهدشت روبروی سالن شهید مطهری برگزار می گردد.
از عموم سروران ارجمندی که قصد حضور و ابراز احساس و همدردی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه
تقاضامندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند.
با تجدید احترام
بیت داغدار خواهش نیک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار