درخشش نخبگان مهارتی حوزه فناوری اطلاعات استان تهران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: کاروان نخبگان مهارتی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران موفق به کسب مدال نقره رشته فناوری طراحی گرافیک و مدال برنز رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 30 October 2021

جواد روانبخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: نخبگان مهارتی و استعدادهای برتر استان تهران در این دوره از مسابقات درخشیدند.

وی عنوان کرد: امیررضا بیک محمدلو، مدال نقره رشته فناوری طراحی گرافیک و امیررضا شمس ناتری، مدال برنز راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار را در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت از آن خود کردند.

روانبخش، دسترسی به منابع انسانی ماهر را شرط اساسی و انکارناپذیر توسعه هر کشور برشمرد و افزود: نخبگان مهارتی می توانند با دانش، مهارت، تخصص و نوآوری خود به عنوان کارگزاران تغییر و تحول در کشور، پیشرفت بیش از پیش را به ارمغان آورند.

وی با تأکید بر بهره گیری از توان بالای مهارتی نخبگان در بنگاه های اقتصادی، اظهار داشت: نخبگان مهارتی قادرند مهارت، دانش، فناوری و صنعت جدید و به تبع آن فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه خویش ایجاد کنند و ضرورت دارد زمینه نقش آفرینی هسته های مهارتی در جهت اقتصاد مبتنی بر مهارت فراهم شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره، ۲ مدال برنز و یک دیپلم افتخار در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، گفت: تیم نخبگان مهارتی استان تهران تا کنون در این دوره از مسابقات، مدال طلا رشته جواهر سازی توسط راضیه جلیلی، دو مدال نقره رشته های طراحی مهندسی مکانیک و فناوری طراحی گرافیک توسط محمدعلی جعفری و امیررضا بیک محمدلو، دو مدال برنز رشته های قنادی و راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار و دیپلم افتخار رشته آشپزی توسط محمد غفاری را در کارنامه مهارتی استان تهران داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار