رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۵ هزار نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد آن حضرت در تهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 23 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد استان مرکزی افزود: بصیرت افزایی و تبیین آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی محور برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در این استان است.
وی یادآورشد: شخصیت امام خمینی(ره)، اتفاقات تاریخی پیش از انقلاب و رویکرد امام راحل در برابر رژیم طاغوت باید برای نسل جوان باز تعریف شود.
وی ادامه داد: امام راحل با انقلاب اسلامی به ملت ایران شخصیت بخشید و اکنون جهانیان مبهوت اقتدار و عظمت ملت ایرانی هستند که با انقلاب اسلامی به بهترین جایگاه رسیده‌اند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پیشرفت کنونی کشور ناشی هدایت و رهبری امام است و ایران اسلامی در مقابل دشمنان با استفاده از ظرفیت‌های بومی، ایستاده است.
حجت‌الاسلام خلیلی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی با هدف شناسایی و تبیین اندیشه‌های ناب حضرت امام در سالروز ارتحال ایشان در نقاط مختلف استان مرکزی برنامه‌ریزی شده است.
وی اظهار کرد: ویژه برنامه سالگرد امام راحل در سه شهرستان خمین با سخنرانی آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ساوه با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود ماندگاری و اراک با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری تدارک شده است.
حجت الاسلام خلیلی گفت: همچنین برای سالگرد قیام ۱۵ خرداد نیز در بقاع متبرکه استان ویژه برنامه‌هایی تدارک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار