رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین از موضوعات مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 05 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت استان مرکزی در اراک، افزود:جهاد تبیین از برنامه‌های مهم دهه امامت و کرامت این استان است.
وی یادآورشد: در طول سال‌های گذشته، متولی برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت بنیاد بین‌المللی غدیر بود اما امسال اجرای این برنامه‌ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای برنامه‌های این دهه در دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته و در این خصوص برنامه‌های جامع و کاملی در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام خلیلی عنوان کرد: باید تلاش شود در دهه امامت و ولایت ابعاد مختلف شخصیتی حضرت علی (ع) به جامعه بویژه نسل جوان معرفی شود.
وی گفت: بهترین منبع برای معرفی شخصیت امام علی (ع) قرآن کریم و اهل بیت (ع) است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همه تلاش‌ها برای اجرای برنامه‌های با شکوه در دهه امامت و ولایت به کار گرفته شده و امید است در این راستا همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار