کرونا 300 نفر را در فسا بکام مرگ کشاند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا شنبه سی ام مرداد گفت: کرونا در یک شبانه روز جان هفت نفر دیگر را در فسا گرفت و تعداد قربانیان خود را به بیش از ۳۰۰نفر در این شهرستان رساند.
کد خبر: ۹۸۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:صادق مهدوی نیا با اشاره به شناسایی ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته  اظهار داشت: سن فوتی های روز گذشته در فسا؛ آقایان: ۳۳ ساله( بدون بیماری زمینه ای) ، ۳۹ ، ۴۳ و ۶۳ ساله(با سابقه بیماری زمینه ای و عدم تزریق واکسن) و خانم ها: ۴۸ ، ۵۸ و ۷۸ ساله (با سابقه بیماری و عدم تزریق واکسن) بودند.
مهدوی نیا بیان کرد: همه تخت های بیمارستان فسا در تصرف کرونای دلتا است که در صورت ادامه روند گسترش سویه دلتا و بی تفاوتی و عادی انگاری بیماری، شاهد وضعیت بسیار سخت و وخیم تری خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افزایش موارد سرپایی، مراجعات و افزایش میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و افزایش در میزان موارد بستری و بیماران بد حال بستری، زنگ خطری جدی برای مردم و مسوولین برای افزایش نظارت ها و رعایت های بهداشتی است.

به گفته مهدوی نیا؛ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

وی ادامه داد: رنگ شهرستان قرمز و خیلی_پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.
وی از مردم و مسئولان درخواست کرد از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.
مهدوی نیا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا تاکید کرد.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار