رییس واحد ایمنی و محیط‌زیست منطقه 10 عملیات انتقال گاز خبر داد

کسب رتبه دوم ارزیابی ایمنی توسط منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران

رییس واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست منطقه 10 عملیات انتقال گاز گفت: منطقه 10 عملیات انتقال گاز رتبه دوم بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست میان مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز ایران را کسب کرد.
کد خبر: ۹۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 21 September 2015
تابناک بوشهر: حسن شیری ظهر امروز در جمع مدیران استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، حمایت و تجارب ارزنده مدیریت پیشین منطقه، استقرار سیستم‌های مدیریتی و استانداردسازی فرآیندهای اجرایی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست را در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار دانست.

وی در ادامه اتخاذ تصمیمات موثر و تسریع در انجام الزامات مربوطه، ایجاد فضاهای آموزشی مرتبط به میزان 8 هزار و 688 نفرساعت آموزش و از همه مهم‌تر ثبت 8 میلیون و 186 هزار و 560 نفرساعت کارکرد بدون حادثه را از اقدامات مهم انجام‌ شده واحد HSE منطقه در سال گذشته بیان کرد.

شیری افزود: در دوره‌های آموزشی برگزار شده همواره سعی شده با تهیه پوستر، برگزاری مسابقه و ارائه مطالب با موضوعات مختلف در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست زمینه‌های فرهنگ‌سازی و آموزش نیز فراهم‌ شده است.

رییس واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست منطقه 10 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: درحالیکه شش سال از زمان تأسیس این منطقه می‌گذرد، آمارها حاکی از آن است که این منطقه توانسته با وجود نوپا بودن طی چهار سال اخیر رتبه‌های برتر واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست مناطق ده‌گانه شرکت انتقال گاز ایران را از آن خود کند.

شیری افزود: اینک بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی انجام‌شده در سطح شرکت ملی گاز ایران، منطقه 10 عملیات انتقال گاز رتبه دوم بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت انتقال گاز ایران در سال 1393 را کسب کرده و همچنان به‌عنوان منطقه‌ای پیشرو در زمینه اجرای ضوابط و مقررات HSE در مجموعه شرکت ملی گاز ایران شناخته می‌شود.

بر اساس این گزارش واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست منطقه 10 عملیات انتقال گاز با تلاش و زحمات ارزشمند حسن شیری و دیگر کارکنان منطقه در سال 1390 رتبه سوم، سال‌های 91 و 92 رتبه اول و در سال 93 نیز موفق به کسب رتبه دوم HSE مناطق ده‌‌گانه عملیاتی شرکت انتقال گاز شده بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار