هشدار امام جمعه لامرد نسبت به مصرف آب

حسین زاده به شهروندان نسبت به مصرف جدی آب هشدار داد و گفت: شهرداری در کاشت درختان کم آب بر، تلاش کند، ضمن اینکه در هفته‌ای که گذشت نماینده مجلس نیز تلاش‌هایی را در همین راستا انجام دادند.
کد خبر: ۹۶۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 05 June 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نمازجمعه لامرد ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز امام راحل و عرض تبریک به مناسبت انتخاب مقام معظم رهبری در این روز به عنوان رهبرجامعه مسلمین اظهار داشت: با رحلت امام، همه دل‌ها شکست و همه جا سیاه پوش شد، گویا عاشورای ۶۱ در دل خرداد ۶۸ نمایان شده بود.

وی گفت: انتخاب نایب بر حق امام (ره) آب سردی بر قلوب آتش گرفته از داغ امام بود که باعث شد قلوب همه مردم آرام گیرد و تا به امروز نیز با درایت، هدایت وکفایت و بزرگی مقام معظم رهبری، این مملکت در عالم گیتی درخشیده و از این به بعد هم خواهد درخشید.

وی افزود: باید با امام و خط امام همراه و همگام بود.

امام جمعه لامرد با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی از همین روز شروع شد، و اینکه امام می‌فرمایند انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، در ۱۵ خرداد این قلوب به هم پیوسته شد.

او گفت: با ریخته شدن خون جوان‌ها، درخت اسلام جوانه زد که امروز این درخت تناوری شده است.

وی در خطبه دوم نماز به روز محیط زیست اشاره داشت و گفت: توجه اسلام به محیط زیست کم نیست، و یکی از ارکان توجه به محیط زیست موضوع آب هست.

حجت الاسلام حسین زاده به مشکل کمبود آب و فشار کم آب در منطقه اشاره کرد و گفت: کمی آب و بارش کمِ باران، کم بودن دبی آب از طرح محرم مشکلات لامرد را در حوزه آب زیاد کرده است.

حسین زاده به شهروندان نسبت به مصرف جدی آب هشدار داد و گفت: شهرداری در کاشت درختان کم آب بر، تلاش کند، ضمن اینکه در هفته‌ای که گذشت نماینده مجلس نیز تلاش‌هایی را در همین راستا انجام دادند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمد علی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی از خدمات وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حیاتی، به هر زحمتی بود آب را به منطقه رساند.

خطیب جمعه لامرد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بی رونقی انتخابات آرزوی دریرینه دشمن است، و دشمنی ۴۲ ساله نظام سلطه با مردم سالاری دینی همیشه بوده است.

وی افزود: به دلیل حساسیت فوق العاده انتخابات، ونقش تعیین کننده در سرنوشت کشور این انتخابات را برای دشمن بسیار حائز اهمیت کرده است، و به این دلیل بسیاری از توطئه‌ها و عملیات‌های مخرب دشمن دقیقاً برای انتخابات طراحی شده است.

وی به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس نیز اشاره داشت و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موضوعی ضروری است که این مهم باید محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار