خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به فارس ممنوع است

جانشین استاندار فارس درستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:خروج خودروهای بومی از شیراز و سایر شهرستان‌های فارس و ورود خودروهای غیربومی به شیراز و دیگر شهرستان‌های استان از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه جاری ممنوع است و خودروهای متخلف با جریمه‌های یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 31 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالرضا قاسم‌ پور، دوشنبه افزود: طی مدت مذکور علاوه بر اینکه خروج از شهرهای قرمز، نارنجی و زرد استان ممنوع است به خودروهای غیر بومی نیز اجازه ورود به این شهرها داده نخواهد شد و خودروهای متخلف ضمن اعمال جریمه برگشت داده خواهند شد.
وی ادامه داد: اعمال این محدودیت‌ها با هدف حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در جامعه است و انتظار داریم که به ویژه با توجه خطر شیوع کرونای هندی و آفریقایی، تمام هم‌ استانی‌ها و هموطنان محدودیت‌های در نظر گرفته شده را رعایت کنند و مراقبت و دقت بیشتری داشته باشند.
او اظهار داشت: هم‌اینک از ۳۶ شهرستان استان فارس شهرستان‌های گراش، مُهر، فراشبند، فیروزآباد، رستم، سپیدان، سروستان، زرین دشت، ارسنجان، پاسارگاد، بوانات و خرم بید در وضعیت زرد و شیراز و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار