سید احسان احسانی در گفتگو با تابناک:

برای آبادانی شهر جلسات شورای اسلامی شهر را پررنگ تر برگزار کنیم

عضو شورای شورای شهر کرمانشاه گفت:با توجه به نزدیکی به پایان سال لازم است اعضا شورا جلسات را پررنگ تر برگزار کنند تا لوایح مورد نظر تصویب و مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 09 February 2021

سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،اظهار کرد: با توجه به تشکیل مجدد جلسات و اهمیت حضور، از تمامی اعضا درخواست کردیم تا در جلسات شرکت کنند، بحث های داخلی را کنار بگذارند و با نزدیک شدن به پایان سال، لوایحی که شهرداری در خصوص درآمد زایی با قید دو فوریت مطرح می کند، تصویب شود.

وی افزود: بارها لوایح و طرح هایی که از طرف شهرداری و شورا مطرح شده شش ماه در کمیسیونی مانده و هیچگونه اظهار نظر و نتیجه گیری هم درباره آن نشده است، اما به دلیل اهمیت موضوع با قید دو فوریت در جلسه طرح و با آن موافقت شده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه اضافه کرد: اکنون تقاضا این است که اعضای شورا با توجه به اینکه وکیل، نماینده مردم و دلسوز هستند و در قبال مردم، شهر و شهرداری احساس تعهد می کنند، جلسات را پررنگ تر برگزار کنند.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش کنیم تا بودجه شهرداری تصویب شود و همچنین دفترچه عوارض محلی با وجود اینکه زمان آن گذشته با قید دو فوریت مطرح شود. (البته نسبت به سال قبل تغییراتی نداشته و به آن درصدی اضافه شده است) این مصوبه می تواند برنامه مالی مناسبی برای شهرداری کرمانشاه باشد که از سال 1400، با برنامه بهتر و منسجم تری فعالیت ها را آغاز کند.

وی در خصوص اولویت بندی مصوبات جلسات شورای شهر، توضیح داد: اولویت ها توسط هیئت رئیسه مطرح می شود و با توجه به درخواستی که شهرداری و دستگاه های ذیربط از شورا دارند، باید لوایح و طرح ها از طرف دستگاه ها و نهادها به شوراها ارائه و در یک جلسه رسمی طرح شود.

احسانی تاکید کرد: سقفی برای تعداد مصوبات جلسات در نظر گرفته نشده و این به وقت جلسات و اینکه چه تعداد لایحه و طرح مطرح شود، بستگی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار