فقط یک شعار از حقوق بشر باقی مانده

نماینده شیراز با ابراز تأسف از اینکه اقدام نظام های سلطه گر که خلاف حقوق بشر واقعی است دیده نمی شود، خاطرنشان کرد: امروز فقط یک شعار از حقوق بشر باقی مانده و شاهد هیچگونه اقدام عملی در این زمینه نیستیم که سزاوار نهادهای مرتبط با حقوق بشر نیست.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 09 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به گزارشی که اخیرا از سوی انگلیس در رابطه با موارد نقض حقوق بشر در یمن منتشر شده است، گفت: در این گزارش کشتار غیرنظامیان یمنی به کلی نادیده گرفته شده است که نشان می‌دهد اروپا، سازمان‌ها و مجامع بین المللی در رابطه با حقوق بشر، گفتار و عملکرد متناقضی دارند.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر به آنچه ادعا می‌کنند، پایبند نیستند عنوان کرد: اینها همان هایی هستند که شعار حمایت از حقوق بشر سر می دهند اما علیه حقوق حقه بشر و مظلومان عمل می کنند.
 
او افزود: متأسفانه کشورهای اروپایی و برخی سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر از این موضوع صرفا استفاده ابزاری دارند و بشر مد نظر آنها متفاوت از سایر تعاریف است.
 
عزیزی در ادامه تأکید کرد: معتقدیم باید در موضوع حقوق بشر بازنگری صورت گیرد و اگر قرار است در رابطه با این موضوع اقدامی صورت گیرد باید حق مردم مظلوم یمن و فلسطین نیز مورد توجه واقع شود همچنین مظلومیت ملت عراق به دلیل دخالت های خارجی باید مد نظر باشد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار