مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از ایلام خبر داد ؛

پرداخت غیر حضوری قبوض برق درایلام به مرز 100 درصد رسید

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از ایلام از پرداخت حدود 100 درصدی صورتحساب مشترکین برق به صورت غیر حضوری در استان ایلام خبر داد .سبا (سامانه برق ایران)
کد خبر: ۹۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیر خانی در نشست مجازی با اهالی رسانه استان در پاسخ به سوالات خبرنگار ما  اظهار داشت :تا کنون تلاش داشته ایم که  با تعامل برق هیچ واحد تولیدی به علت بدهی در استان ایلام قطع نگردد و از این اقدام تا به امروز ممانعت شده است .

وی افزود : من بعد چنانچه هر مشترکی از تعامل ، پرداخت قبوض و بهای برق مصرفی به شرکت توزیع برق خودداری نماید به ناچار از ابزار قطع استفاده خواهد شد .

وی به میزان استفاده مشترکین برق از خدمات غیر حضور شرکت برق اشاره کرد  یادآور شد : خوشبختانه پرداخت غیر حضوری صورتحساب مشترکین به مرز 100 رسیده است  که نشان از  فهمیم مردم استان در استفاده از خدمات غیر حضور است و این همراهی برای شرکت توزیع برق استان  ایلام ، قابل تقدیر است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در خصوص ساده ترین روش استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری این شرکت  افزود :اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران سبا (سامانه برق ایران)قابل دسترس ترین روش برای مشاهده و پرداخت قبوض و دریافت کلیه خدمات غیر حضوری برای مشترکین برق بوده که می توان با نصب این برنامه از خدمات غیر حضوری و مفید آن مشترکین بهره مند شوند.‏

وی با اشاره به بدهی ادارات استان به این شرکت بیان داشت  : بیشترین بدهکاران این شرکت دستگاههای اجرایی و عمده ترین آنها، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بدهی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان می باشد.

 شیرخانی ادامه داد : متاسفانه وصول مطالبات شرکت برق، در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بنا داریم از این به بعد با اخطار به بدهکاران، آنها نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند، تا ما هم وظیفه ی خود را نسبت به پایداری برق در استان را به خوبی انجام دهیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار