به دلیل عدم پرداخت بدهی
تابناک:تیم های فوتبال پاس همدان ، نساجی مازندران ، آلومینیوم هرمزگان و ایران جوان بوشهر به دلیل اقدام نکردن برای پرداخت بدهی های خود در آستانه ی کنار گذاشته شدن از لیگ دسته ی اول قرار دارند .
کد خبر: ۹۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 07 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا غلامرضا بهروان مسوول کمیته ی مسابقات سازمان لیگ در پایان نشست هیات رییسه ی سازمان لیگ درجمع خبرنگاران تصریح کرد :تیم های فوتبال پاس همدان، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان و ایران جوان بوشهر تعهد داده بودند تا بین 3 تا 4 هفته برای پرداخت بدهی خود اقدام کنند که هیچ گونه اقدامی از سوی آنان انجام نشد .

وی افزود : در این راستا به ما دستور داده شد تا دیدارهای هفته ی پنجم این باشگاه ها در لیگ دسته ی اول را از برنامه خارج کرده که با این شرایط آنان در آستانه ی کنار گذاشته شدن از مسابقات هستند .

بهروان در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به برنامه ی جام حذفی گفت : ابتدا باید بگویم که ارادت خاصی به پرویز مظلومی و هواداران این باشگاه دارم ، اما به هیچ عنوان اعتراض آنان را قبول نمی کنم .

وی افزود : برنامه ی مسابقات 3 ماه پیش اعلام شده بود و استقلال با ملی پوشان خود با یک تیم دسته دومی و در تهران بازی می کند که گمان نمی برم جایی برای بهانه و اعتراض باشد .

رییس کمیته ی مسابقات سازمان لیگ افزود : حتی قرعه کشی نیز از سوی نمایندگان خود باشگاه ها انجام شد و ما دخالتی نداشتیم . البته به این بهانه ها و اعتراضات باشگاه ها عادت داریم .

وی در خصوص مشکلاتی که بازیکنان خارجی برای فوتبال ایران ایجاد می کنند ، گفت : اگر باشگاهی یک بازیکن خارجی را با پرداخت پول و رفتارهای مختلف ، بد عادت می دهد ، مقصر ما نیستیم . سازمان لیگ فقط نظارت بر عملکرد باشگاه ها دارد و دخالت مستقیمی نمی کند .

بهروان در مورد قرعه کشی لیگ دسته دوم عنوان کرد : مرحله ی نخست این مسابقات با حضور 40 تیم در 4 گروه برگزار می شود . در پایان مرحله ی دوم نیز تیم های صعود کننده به لیگ دسته ی اول مشخص می شوند .

وی افزود : شخصاً معتقدم باید لیگ دسته ی اول با 28 تیم و در 2 گروه برگزار شود تا شاهد مسابقات خوبی باشیم .

این مقام مسوول در مورد واگذاری باشگاه ها به استان های مختلف گفت : از این پس افراد نمی توانند باشگاهی که به شهری هدیه داده می شود را واگذار کرده و به فروش برسانند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار