18هزار کتاب در کتابخانه اقتصادی آستان‌قدس

کارشناس مسئول کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در حال حاضر افزون بر 18 هزار نسخه کتاب چاپی در کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی آستان قدس رضوی نگهداری می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 01 September 2015
«علی اصغر کهن» گفت: حدود 942 عنوان پایان نامه، 56 عنوان نشریه تخصصی و 206 عنوان لوح فشرده، حاوی نرم افزار و اطلاعات تخصصی با موضوع اقتصاد اسلامی در این کتابخانه در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
وی اظهار کرد: به طور متوسط روزانه 100 نفر به کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی آستان قدس رضوی مراجعه و از خدمات متنوع این کتابخانه مانند پایگاه های تخصصی مرتبط با اقتصاد در اینترنت و خدمات رایت، اسکن، پرینت و کپی منابع، طبق ضوابط کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی استفاده می کنند.
وی تأکید کرد: این کتابخانه، نخستین کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی در کشور به شمار می رود و دارای واحد امانت کتاب نیز است.
کهن ادامه داد: کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی با هدف گردآوری منابع در موضوع اقتصاد اسلامی برای استادان حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان کشور در اردیبهشت 1391 افتتاح شده است.
وی افزود: «اقتصاد پولی و مالی»، «افق بیمه»، «اقتصاد پنهان»، «بولتن تخصصی اقتصاد ایران»، «بانکداری الکترونیک»، «پول و اقتصاد»، «تازه های اقتصاد» و «آغاز» از جمله عناوین نشریات موجود در این کتابخانه تخصصی است.
وی یادآوری کرد: محققان حوزه علوم اقتصاد و اقتصاد اسلامی می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 18:45 از خدمات این کتابخانه تخصصی واقع در طبقه منهای1 کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بهره مند شوند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار