کرونا در گراش می تازد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش اعلام کرد: طی روزهای اخیر نگرانی‌ها از پیشروی کرونا در شهرستان گراش بشدت افزایش یافته است ، آمار بسیار نگران کننده مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در شهرستان گراش به دلیل عدم رعایت اصول پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 10 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر طیبه مهروری روز چهارشنبه با بیان اینکه روزانه در حالِ اعلامِ افزایش تعداد مبتلایان به گرونا در این شهرستان هستیم افزود: نتایج تحقیقات کارشناسان ما نشان می دهد بسیاری از مبتلایانِ این چند روز به دلیل شرکت در تجمعات و دورهمی ها و مراسم بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به کرونا مبتلا شده اند.

مهروری از مردم خواست از شرکت در تجمعات و دورهمی ها و مراسم جداً پرهیز کنند و به فکر سلامتی خود و همشهریان باشند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش اضافه کرد: سهل انگاری در برابر این بیماری ممکن است باعث شنیدن خبرهای ناخوشایندی در روزهای آینده شود.

بر اساس آمارهای منتشر شده در بین مبتلایان یک روز در شهرستان گراش کودک ۸ ساله تا فردی ۶۹ ساله به چشم می خورد ، بسیاری از این افراد اعضای یک خانواده بوده اند .آمار ابتلا دراین شهرستان هم اکنون سه رقمی است و هر روز بر شمار آن افزوده می شود.

طی ۲۴ ساعت منتهی به ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران در کشور به ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید، متاسفانه در این مدت ۷۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار