مسؤلین امرمعضلات و مشکلات شبکه برق را برطرف کنند

امام جمعه لامرد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه به زودی شاهد گرمای بیش از حد خواهیم بود به همین دلیل مسئولین باید زیر ساخت های برق منطقه را ساماندهی و مشکلات را برطرف کنند.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه لامرد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به ابعاد شخصیتی حمزه سیدالشهدا عموی پیامبر پرداخت و گفت: حمزه سیدالشهدا هم شیر خدا بود و هم شیر پیامبر ( ص) بود، و او دو سال از پیامبر ( ص) بزرگ‌تر بود که پیامبر اسلام علاقه شدیدی به حمزه سیدالشهدا داشت و در جنگ احد به شهادت رسیدند.
او به حالت جنگی درآمدن شهرهای آمریکا طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها دچار مخمصه داخلی و خارجی شده‌اند، و امریکایی که همیشه دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زدند به این وضعیت گرفتار شده‌اند.

وی به بیانات مقام معظم در روز رحلت امام (ره) اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در طول تاریخ وضعیتی را بوجود آورده‌اند که همین است، و در طول تاریخ بزرگ‌تر از اینها بوده‌اند که سرنگون شده‌اند.

خطیب جمعه لامرد اشاره‌ای هم به شرایط زیست محیطی در منطقه لامرد کرد و گفت: مسؤلین امر، وظیفه دارند تا نسبت به محیط زیست اهتمام جدی تری داشته باشند، و به محیط زیست و حیوانات و گیاهان احترام گذاشت و آن را باید حفظ کرد.

وی با اشاره به گرمی هوا و مصرف بیشتر مصرف کنندگان از برق گفت: از مسؤلین امر می‌خواهیم که معضلات و مشکلات شبکه برق را تصییح کنند، تا در فصل گرما شبکه برق دچار مشکلی خاص نشود، و مردم نیز تا آنجا که می‌توانند در مصرف برق رعایت کنند.

حجت الاسلام حسین زاده در خصوص ورود جوانان منطقه به حوزه علمیه نیز گفت: ما نمی‌توانیم بر سر علوم دینی بی تفاوت باشیم و باید از ظرفیت جوانان منطقه برای ورود به حوزه علمیه تلاش کرد، و از خانواده‌های این منطقه می‌خواهم که تا جوانان را برای ورود به حوزه علمیه تشویق کنند.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان اشاره‌ای به افزایش دوباره شیوع کرونا کرد و گفت: باید به این مهم توجه جدی داشت، و ما تابع تصمیمات حوزه سلامت، و ستاد مبارزه با کرونا هستیم و هر تصمیمی گرفته شود ما تابع آن هستیم.

او گفت: از همه احاد جامعه می‌خواهیم تا نکات بهداشتی را رعایت، تا خدایی ناخواسته دچار این ویروس منحوس نشویم.
کد خبر 4941829

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار