۳۵ هزار بسته بهداشتی میان بیماران خاص خراسان رضوی توزیع می‌شود

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: امروز یکهزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳ میلیون ریال میان آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 02 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی در آیین آماده‌سازی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی آسیب‌دیدگان کردنا و بیماران خاص که به یاد امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد در ورزشگاه پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، افزود: تعداد ۳۵ هزار نفر در مشهد دارای بیماری‌های خاصی مانند سرطان و بیماری کلیوی و دیابت و امثالهم‌ هستند که بسته‌های بهداشتی هلال احمر تقدیمشان می‌شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر شیوع بیماری کرونا، کارگاههای مردمی داوطلبان هلال احمر تعداد 238 هزار عدد ماسک تولید کردند که در اولویت نخست تعدادی از این موارد به کارکنان کادر درمانی و بهداشتی توزیع گردید. 

وی اضافه کرد : 4 هزارو 328 بسته حمایتی از کمکهای مردمی که به هلال احمر اهداشده نیز به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اعطا شد.

دکتر احمدی ادامه داد: در این مرحله از محل کمکهای مردمی 1000 بسته غذایی شامل 9 قلم کالا به ارزش 3میلیون ریال اماده ارسال و توزیع است که از امروز و با یاد امام خمینی(ره ) توزیع می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به اهداء 35 هزار پک بهداشتی اشاره کرد و گفت : تعداد 35 هزار پک بهداشتی نیز به بیماران خاص از قبیل سرطانی ها ، بیماران کلیوی و .. در حال توزیع هستیم‌

وی ادامه داد : بیمارانی ناشی از کرونا که از لحاظ معیشتی ضعیف هستند توسط مددکاری بیمارستانها به هلال احمر معرفی میشوند و از محل کمکهای مردمی کشوری مبلغی از 3 تا 5 میلیون تومان کمک می شود که تا کنون 31 بیمار معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار