کاهش عوارضی محمدیه و مهرگان به قزوین

عوارضی تردد در مسیر محمدیه و مهرگان به قزوین برای ساکنان بومی، از ۱۲۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 19 May 2020

 کاهش عوارضی محمدیه و مهرگان به قزوین

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، فرخزاد، معاون امور عمرانی استاندار با بیان این خبر گفت:با توافق شرکت آزادراه‌ها و با محاسبه هزینه عوارض به صورت پایشی میزان دریافت عوارضی از تردد ساکنان محمدیه و مهرگان به قزوین به ۴۰۰ تومان کاهش یافت.
معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه در ابتدا موضوع حذف ایستگاه عوارضی و انتقال و جابجایی آن به محدوده نیروگاه مطرح شد که از سوی مسئولان کشوری پذیرفته نشد، خاطرنشان کرد: راهکار دیگر پس از هوشمند شدن دریافت عوارضی‌ها موضوع جابجایی دوربین‌ها از محل ایستگاه عوارضی محمدیه بود که آن هم در پیچ و خم‌های اداری و مخالفت شرکت آزاد راه‌ها بدون نتیجه ماند.
وی افزود: از ۱۵ خرداد ماه دوربین‌های نصب شده در ایستگاه عوارضی در سه نقطه مسیر قزوین به تهران به صورت پیمایشی عمل کند تا ساکنان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عوارض کمتری پرداخت کنند.
به گفته فرخزاد، این هزینه‌ها برای مردم قزوین تا یک سوم کاهش یافته است و از این پس ساکنان شهر‌های محمدیه و مهرگان به جای پرداخت ۱،۲۰۰ تومان عوارضی مسیر فقط ۴۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد.
وی بیان کرد: در مسیر مهرگان و محمدیه به قزوین سواری، اتوبوس و مینی بوس برای هر تردد مبلغ ۴۰۰ تومان، بعد از آبیک به سمت کرج مبلغ ۴۰۰ تومان و از کرج به سمت تهران نیز ۴۰۰ تومان هزینه عوارض دریافت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار