فاصله گذاری هوشمند از امروز در فارس اجرا می شود

طرح فاصله گذاری هوشمند در استان فارس از امروز ۲۳ فروردین آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 11 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند صنوف پر خطر و غیر ضروری کماکان تعطیل هستند و بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی کم خطر در استان از امروز با هماهنگی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا آغاز شده است .
قاسم پور افزود: واحد‌های صنفی مجاز به بازگشایی، موظف هستند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی salamat.gov.ir، ضمن ثبت‌نام ، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.
وی اظهارداشت: علاوه بر صنوفی که پیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می‌کردند، ۳ صنف خشکشویی ها، عینک سازی‌ها و فروشگاه‌های فروش سموم دفع آفات نباتی در استان از امروز مجوز فعالیت کسب کرده‌اند.
قاسم پور ادامه داد: مشاغلی که پیشتر فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود، همچنان ممنوع هستند تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام گیرد.
وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان فارس کماکان در حال اجرا است و هیچ گونه خللی در راستای اجرای این طرح که هدف از آن قطع زنجیره ی شروع ویروس کرونا است، ایجاد نخواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: یکی از اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل ورودی شهر‌ها است؛ از این رو کنترل ورودی شهر‌ها در استان فارس کماکان اجرا خواهد شد و اجازه ورود افراد به شهر‌های استان از جمله کلان شهر شیراز داده نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار