جعل عنوان بارزس اداره بهداشت شیوه اخاذ کرجی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس اداره بهداشت اقدام به چهار فقره اخاذی کرده بود در کرج خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 31 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی فردی با جعل عنوان بازرس اداره بهداشت، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه کرج شدند اما در برررسی های تکمیلی دریافتند که نامبرده هیچگونه رفت و آمدی به منزلش ندارد و در یکی از مناطق استان قم مخفی شده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از مدتی متوجه حضور متهم در منزل پدری اش شدند و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در ابتدای صبح دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم ابتدا منکر هرگونه اخاذی بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به چهار فقره کلاهبرداری و اخاذی تحت جعل عنوان بازرس بهداشت اقرار کرد.

نادربیگی اظهار کرد: متهم با توجه به اینکه در گذشته در یک رستوران مشغول به کار بوده با بازرسان اداره بهداشت آشنایی کامل داشته و از همین شناخت سواستفاده کرده و با واحدهای صنفی تماس گرفته و خود را یکی از مسؤولان اداره بهداشت و بازرس معرفی و برای مداوای یکی از بستگانش مقداری پول درخواست کرده و پس از دریافت پول دیگر پاسخگوی آن ها نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نامبرده با واحدهای صنفی فراوانی تماس گرفته است، خاطرنشان کرد: بیشتر طعمه های این اخاذ شیاد به گفته های وی توجهی نکرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار