انتقاد مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام:

چرا ۹۸ درصد مدیران تربت‌جام در تشییع پیکر پدر شهید ناظمی غیبت داشتند؟!

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام در دل نوشته‌ انتقادی در فضای مجازی با تأکید بر این‌که احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است اذعان کرد: چرا ۹۸ درصدی مدیران و چهره‌های فرهنگی تربت‌جام در تشییع پیکر پدر شهید سید ابراهیم ناظمی غیبت داشتند؟!
کد خبر: ۷۷۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 19 August 2019

به گزارش تابناک خراسان رضوی، «علی اکرامی» در این دل نوشته با اشاره به نقش و حضور بی‌بدیل و انکارناپذیر شهدا و خانواده معظمشان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و عرصه‌های علمی... تصریح داشت: شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران‌اند.

 

 این مقام فرهنگی بابیان این مطلب که عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است و شهدا در مقام شفاعت اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده‌شان است خاطرنشان داشت: از شاخص‌های اصلی سبک زندگی مورد تأکید اسلام احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، بنابراین خانواده شهدا بی‌شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه داده و برای جامعه الگو و الهام‌بخش هستند.

 

وی جایگاه خانواده شهدا و به‌ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت برشمرد و یادآور شد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم و حال مسئولان، مدیران و چهره‌های فرهنگی شهرستان پاسخ دهند که چرا در مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر شهید سید ابراهیم ناظمی و جانباز مرحوم دکتر سید جلال ناظمی و رزمنده دفاع مقدس دکتر سید رضا ناظمی ۹۸ درصد غیبت داشته‌اند؟!

 

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام گلایه داشت: واقعاً این درد را باید به چه کسی باید گفت که بااین‌همه تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در دلجویی و تکریم از خانواده‌های شهدا، چرا مسئولان این شهرستان که مدیریت و میزشان را مدیون شهدا، ایثار گران و خانواده‌های معززشان هستند این‌طور ساده و بی‌اعتنا از کنار این حادثه می‌گذرند.

 

«علی اکرامی» ابراز داشت: قضاوت را واگذار می‌کنیم به افکار عمومی و مردم فهیم تربت‌جام که خالصانه در آیین تشییع، تدفین و خاک‌سپاری مرحوم شادروان پدر شهید، جانباز، رزمنده و گرداننده بیش از ۵۰ سال جلسه قرآن حاج سید حسین ناظمی رحمت‌الله علیه شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار