دریافت هرگونه وجه در مدارس ممنوع است

نجفی گفت: دریافت هرگونه وجه به جز وجه بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوع است و مدیران می توانند مشکلات مدرسه را به خانواده ها اعلام کنند و از خانواده ها بخواهند تا با رضایت خودشان به مدرسه کمک کنند.
کد خبر: ۷۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 07 July 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی عسکر نجفی»، امروز (یکشنبه 16 تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستادهای ثبت نام در اداره های مختلف آموزش و پرورش تشکیل شده است، گفت: این ستادها در سه سطح برنامه ریزی، اجرا و نظارت فعالیت دارند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با یادآوری این مطلب که طرح سنجش استعدادهای جسمی و هوشی دانش آموزان در حال اجرا هست، افزود: این طرح تا شهریور ادامه دارد و ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پایه اول آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شیراز و مرودشت در تمامی پیش دبستانی ها سنجش شکل گرفته است، اضافه کرد: اینکه می گویند «بهترین مدرسه ها در مرکز شهر قرار دارند» را نمی پذیریم و طرح آدرس برای جلوگیری از هزینه های اضافه بر والدین و همچنین امنیت دانش آموزان را راه اندازی کردیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهارداشت: دریافت هرگونه وجه به جز وجه بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوع است و مدیران می توانند مشکلات مدرسه را به خانواده ها اعلام کنند و از خانواده ها بخواهند تا با رضایت خودشان به مدرسه کمک کنند و مردم می توانند از طریق سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را اعلام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 10 هزار کلاس درس در فارس هوشمند هستند، افزود: که این رقم در حال افزایش است.

 

نجفی تاکید کرد: در بحث سرویس مدارس به دنبال بهترین روش هستیم که والدین رضایت مند باشند و از خانواده ها می خواهم نظارت بر سرویس ها داشته باشند تا بهبود سرویس مدارس را شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار