فارسی ها از تامین اجتماعی نارضی اند

شترین شکایتی که وجود دارد از سازمان تأمین اجتماعی است و نارضایتی از این دستگاه زیاد است باید برای برطرف ساختن نارضایتی‌های مطرح شده با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن آنها اقدام شود.
کد خبر: ۷۵۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 08 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی، شنبه در جمع صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به اینکه ریسک پذیری عاملی برای تخلف‌های شخصی نیست اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در جامعه ایجاد شده است باید ریسک‌های جدیدی در حوزه اقتصاد قابل پذیرش باشد تا بتوان نسبت به تسهیل در روند اقدامات مبتنی بر رونق تولید اقدام کرد.

وی بیان کرد: مدیران استان فارس در عرصه‌های ملی باید توانایی مذاکره با مسئولین کشوری را داشته باشند تا شرایط برای دریافت تسهیلات بیش از پیش فراهم شود.

استاندار فارس گفت: موضوعات مختلفی نظیر تأمین آب صنعتی، مشکلات حوزه تأمین اجتماعی، جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های صنعتی در جلسه با صنعتگران فارس بررسی شد که

بیشترین شکایتی که وجود دارد از سازمان تأمین اجتماعی است و نارضایتی از این دستگاه زیاد است باید برای برطرف ساختن نارضایتی‌های مطرح شده با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن آنها اقدام شود.

رحیمی درباره تأمین آب صنعتی گفت: یکی از راهکارهایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است خرید چاه‌های کشاورزی برای تأمین آب است که می‌توان از این ظرفیت نیز در این حوزه استفاده کرد.

استاندار فارس با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان فارس در این حوزه بازدید کرد.

رحیمی در این بازدیدها با حضور در برخی از شرکت‌های مستقر در نواحی صنعتی ضمن بازدید از این شرکت‌ها از مشکلات فراروی واحدهای صنعتی که در این مناطق مستقر هستند نیز آگاهی پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار