تابناک گیلان گزارش می دهد؛

دادستان لنگرود چه برنامه ای برای مهار بی بند و باری ها در این شهر دارد!؟

اخیرا بی عفتی و بی اخلاقی در این شهرستان رو به افزایش بوده که نمونه های فراوان آن را می توان در منطقه لیلاکوه و پارک فجر این شهرستان مشاهده کرد، از مزاحمت برای نوامیس گرفته تا ترویج فساد و فحشا که شاید نبود برنامه مشخص و ابزار کنترل و شاید عدم همراهی و حمایت جدی دستگاه قضا و شخص باقرپسندی، دادستان جدید این شهر را با مراجع ذیربط در این راستا قابل ارزیابی دانست.
کد خبر: ۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 10 August 2015
تابناک گیلان: وضعیت غیر اخلاقی جامعه ما را چنین باید توصیف کرد: ما حاضریم هر چقدر کسی بخواهد برایش اشک بریزیم، اما کمکش نمی‌کنیم و قدمی بر نمی داریم و این وضعیت غیر اخلاقی است که در جامعه ما شیوع دارد، یعنی حاضریم اشک بریزیم و طومار امضا کنیم، اما حاضر نیستیم قدم از قدم برداریم.

چندی‌است در فضاهای مجازی یا حقیقی مرسوم شده است اگر واقعه تلخ اجتماعی هم‌چون کودک آزاری، اعتیاد، اسیدپاشی وغیره را مشاهده می‌کنیم، در حد چند مطلب شعر گونه و یا انتشار مطلب دیگران درباره آن واقعه خودمان را ارضا می کنیم و فکر می کنیم که کمک بزرگی به آن پدیده کرده‌ایم.

مشکل در کجاست که دچار این کج رفتاری شده‌ایم؟ در حالی‌که به خوبی می دانیم صرفا با این عملکرد رسانه‌‌ای مشکلات حل نخواهند شد.

آیا انفعال ما هم ریشه در سیاست‌زده‌گی ما دارد؟

یک فعال فرهنگی در لنگرود ضمن اشاره به کثرت لاابالی گری و افزایش بی بند و باری ها در این شهرستان اظهار کرد: تا وقتی که بخواهیم همه امور زندگی شخصی و فردی‌مان را در پرتو سیاست تعریف کنیم،مشکلی از مشکلات اجتماع حل نمی‌شود و همین موضوع سبب می شود که جامعه‌ ای سیاست‌زده و منفعل داشته باشیم.

دادستان لنگرود چه برنامه ای برای مهار بی بند و باری ها در این شهر دارد!؟

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: زمانی که اعتقادات و ایمان انسان ضعیف شود و صفا و صمیمیت در جامعه کم شود بی دینی زیاد می شود و از این رهگذر، بی اخلاقی ها نیز در جامعه زیاد خواهد شد و مردم به جای اینکه به طرف کمالات قدم بر دارند به طرف نا ملایمات اخلاقی حرکت خواهند کرد.

دادستان لنگرود چه برنامه ای برای مهار بی بند و باری ها در این شهر دارد!؟

این فعال فرهنگی ادامه داد: اخیرا بی عفتی و بی اخلاقی در این شهرستان رو به افزایش بوده که نمونه های فراوان آن را می توان در منطقه لیلاکوه و پارک فجر این شهرستان مشاهده کرد، از مزاحمت برای نوامیس گرفته تا ترویج فساد و فحشا که شاید نبود برنامه مشخص و ابزار کنترل و شاید عدم همراهی و حمایت جدی دستگاه قضا و شخص باقرپسندی، دادستان جدید این شهر را با مراجع ذیربط در این راستا قابل ارزیابی دانست.

در پایان این استاد حوزه و دانشگاه از تمام دستگاه های مسئول خواست که به تاسی از قران کریم با پدیده های این چنینی به شدت برخورد کنند زیرا این امر را خانمان سوز و ازبین برنده ریشه دین دانست.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
لطفابدون علم واطلاع هر مطلبی را نگذارید,آیا کارشناسی شده براساس یک شاخص این مطالب بیان شده???همچنین سیاه نمایی نکنید چرا که لنگرود به نسبت دیگر شهرستان ها وضعیت مطلوبی دارد
یک شهروند لنگرودی
|
Bangladesh
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
در لنگرود بی عفتی بیداد میکند و آقایان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند . به جای جمع کردن این آدمها با یک تلفن بی نام و نشان با دستور همین دادستان به خانه مردم می روند و با بدترین برخورد ممکن منزل را وارسی کرده و بعد که چیزی پیدا نمی کنند می گویند ما وظیفه خود را انجام دادیم دریغ از یک معذرت خواهی زبانی !!!
یاسر عاشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
متاسفم برای این فعال فرهنگی !!! که نظر شخصی و بدون اطلاع خودشونو با هماهنگی تابناک گیلان تو سایت گذاشتن و معلومه آقای عاشوری پاشونو از لنگرود بیرون نذاشتن تا چششون روشن شه !و بدتر ازون هم اینکه سایت تابناک گیلان کامنت انتقاد لنگرودیها رو تو قسمت نظرات نمیاره !
عدالت وانصاف حکم می کنه که از نظرات شهروندان لنگرودی هم استفاده بشه !
افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
لطفا آقازاده های عزیزان را نیز جمع کنید از لنگرود به خصوص پسر نماینده شهرستان را اگه راست میگوئید که به فصاحت کشیده است و دیگر مسائل که واقعا قابل بیان نیست!!!
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
بنده که یک تبریزی هستم سه بار در ماشین های لنگرود خفت شده ام فحشا هم که بیداد میکند ! تعداد قهوه خانه هم از میانگین خیلی بالاتر است ، انزلی محله ،،،
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار