تابناک : طی مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، استاندار مرکزی با دریافت کارت عضویت داوطلبی و بر تن كردن تن پوش داوطلبي جمعيت به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمد.
کد خبر: ۷۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 07 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، زماني قمي استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر عاشقانه و داوطلبانه برای نجات مردم تلاش می کنند، اضافه کرد: باید این روحیه را در جامعه و نظام اداری گسترش دهیم.

زماني قمي با بیان اینکه دل رحمی و عطوفت اعضای جمعیت هلال احمر لطف خداوند به این افراد است، ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر با دل پاک و سلامت قلب به مردم خدمت می­کنند که باید این حرکت را در جامعه گسترش داد.

مرتضي سليمي مدير عامل جمعيت هلال احمر استان نيز ضمن تقدير و تشكر از مجموعه استانداري كه هميشه حامي برنامه هاي امدادي ،عام المنفعه و بشر دوستانه جمعيت هلال احمر استان هستند،  گزارشي از روند فعاليتها و اقدامات جمعيت هلال احمر استان ارائه دادند.

در پايان استاندار مركزي نیز ضمن تقدير و تشكر از فعاليتها و خدمات ارزشمند جمعيت هلال احمر گفت: این یک افتخار است که به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر فعالیت كنم و تا حد امکان سعی می‌کنم از ظرفیت‌های مختلف استان مركزي برای کمک به داوطلبان و مردم استفاده کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار