تابناک:زمانی قمی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر تقویت بهره گیری از ظرفیت های این سازمان در راستای توسعه شهری تاکید کرد .
کد خبر: ۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 28 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی در دیدار با اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جایگاه نظام مهندسی را در قانونی کردن امور و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مهم عنوان کرد و گفت: نظام مهندسی با قانونمند کردن معادلات حاکم بر صنعت ساخت و ساز و اعمال استانداردها  باعث صرفه جوئی در منابع ملی که مربوط به مردم است می شود و بیشترین کمک را به دولت و قوه مقننه می کند.

وی نظام مهندسی را به عنوان یک مجموعه متفکر و فنی در استان برشمرد و بیان کرد: از این ظرفیت در راستای کیفیت بخشی به ساخت و سازهای استان استفاده خواهیم کرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر بهره گیری از توان تخصصی و ظرفیت های قانونی سازمان نظام مهندسی ساختمان برای توسعه و آبادانی استان، افزود: از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسات و کارگروههای استان که با دانش آنها مرتبط  باشد دعوت بعمل خواهد آمد و از  تجربه و آگاهی های علمی آنها استفاده خواهد شد.رئیس سازمان نظام مهندسی استان نیز با تشریح وظایف این سازمان عنوان کرد: استان مرکزی دارای 5 هزار عضو در نظام مهندسی ساختمان است که از این ظرفیت می توان در جهت رشد و توسعه استان بهره گرفت.

 استفاده از خدمات اعضای نظام مهندسی ساختمان در پروژه های مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی، عضویت سازمان نظام مهندسی در کارگروههای تخصصی و .. از جمله درخواستهای اعضا در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار