به گزارش تابناک هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم در آئین گشایش این کارگزاری گفت: مکانیزه شدن خدمات و برون سپاری آن توسط سازمان تامین اجتماعی باعث کاهش حجم پرونده های در انتظار حسابرسی می گردد.
علیرضا نصری افزود: در همین راستا باید برای ایجاد کارگزاری های اقماری در سایر نقاط شهرستان قشم جهت رفاه حال مردم برنامه ریزی و پیگیری های لازم انجام شود.
وی اذعان کرد: مهارت های ارتباطی، انجام مذاکره، گزارش نویسی و مکاتبات اداری توسط کارکنان تامین اجتماعی در کنار درستکاری و صداقت نقش تعیین کننده در موفقیت این مجموعه خواهد داشت .
چاپ، تعویض، صدور و تامین اعتبار دفترچه های درمانی، نامنویسی و ثبت اطلاعات افراد تحت تکفل بیمه شدگان، دریافت مدارک جهت پرداخت هزینه های وسایل کمک پزشکی از جمله خدمات این کارگزاری است.
کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، تشکیل پرونده متقاضیان بیمه اختیاری و مشاغل آزاد، بررسی اشتغال پنهان برای پرداخت بیمه بیکاری، فعالیت در حوزه بازرسی و صدور فیش پرداخت حق بیمه از دیگر فعالیت های این شعبه است.