تابناک : گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان گران،هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی،فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند
کد خبر: ۵۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 09 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور بیانیه ای مشترک ضمن دعوت از مردم ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمائی روز قدس، عنوان کردند: امت شریف ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس ثابت خواهند کرد که با بصیرت در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین استوارهستند.

در این  بیانیه مشترک آمده است:  روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد عمیق به قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و ضرورت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم و استکبار جهانی است.

 در این بیانیه عنوان شده است: گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان گران،هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی،فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت انگیز زن و مرد و پیر و جوان آنان،در برابر صهیونیستهای غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان،پیروزی نهایی حق بر باطل است.

 در ادامه این بیانیه آمده است: امت شریف ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی عظیم روز قدس ثابت خواهند کرد که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند و به فضل الهی با وحدت، همدلی و یکپارچگی با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برگ زرین دیگری در تاریخ  انقلاب سراسر حماسه و ایثار و افتخار رقم می زنند.

 این بیانیه می افزاید: شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد،انسان دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است که حق را پاس می دارند و باطل و بیداد را محکوم می کنند و لذا  امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال "دولت و ملت،همدلی وهمزبانی"نام گذاری شده، شاهد حضور و مشارکت حداکثری ، عظیم و متحد از سوی آحاد مردم عزیز و مسئولین محترم در این واقعه بزرگ تاریخی باشیم.

استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان در این بیانیه خاطر نشان کردند: مردم شریف ،ولایتمدار، متدین و روزه دار استان مرکزی همراه با ملت بزرگ ایران و ملت های مسلمان و آزادی خواه دیگر جهان در روز جمعه و در پاسخ به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر با حضور معنادار و پرشور، حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلان خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار