بخش دیگری ار خطبه های ائمه جمعه فارس

گذری برخطبه های نمازجمعه فارس
کد خبر: ۵۵۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و نام گذاری این روز به نام روز پرستار گفت: پرستاری از شغل‌های شریف و حساس جامعه دانست.
*******
حجت الاسلام والمسلمین دژکام امام جمعه جهرم نیز حضرت زینب (س) را الگویی مناسب و ارزشمند برای پرستاران برشمرد
*******
حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه گفت: حضرت زینب سنگ صبور اهل بیت علیهم السلام و مبلغ دین بود.
*******
حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر گفت: زندگی حضرت زینب برای تمام نسل‌ها و تمام دوران ها، درس‌هایی آموزنده دارد.
*******
حجت الاسلام ملک نسب امام جمعه موقت سپیدان گفت:: حضرت زینب (س) بهترین الگو برای پرستاران نظام جمهوری اسلامی است.
*******
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه بااشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب و روز پرستار گفت: اگر در واقعه کربلا خون بر شمشیر پیروز شد به خاطر سخنرانی‌های شجاعانه حضرت زینب س. بود.
*******
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: ایشان از شخصیت‌های ممتاز جامعه اسلامی است که با مدیریت این بانوی بزرگوار حادثه کربلا رسانه‌ای و جهانی شد.
*******
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر گفت: حضرت زینب (س) در واقعه کربلا ضمن اینکه رسالت نگه داری از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، با تحمل همه سختی ها، دِین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.
*******
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات توجه به توان داخلی را کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست.
*******
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد گفت: دولت و مسوولان نباید با بی توجهی به مشکلات مردم، بهانه به دست دشمن بدهند.
*******
حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به نامگذاری روز غزه گفت: امروز مرکز مقاومت مردم فلسطین غزه است و اراده الهی به مردم فلسطین این نوید را می‌دهد که رژیم اشغالگر اسرائیل غاصب دچار نابودی و زوال خواهد شد.
*******
حجت الاسلام اقائی امام جمعه مرودشت نیز با اشاره به روز غزه گفت:: نامه اخیر ریئس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین به رهبر معظم انقلاب نشان دهنده نقش ایران وهدایتگری رهبر فرزانه در تقویت روحیه جنبش مقاومت است.
*******
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم نیز گفت: ۱۰ سال قبل در چنین ایامی بود که با بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی و مقاومت جانانه مردم این منطقه، غزه به نماد مقاومت ملت مظلوم فلسطین تبدیل شد
*******
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان گفت:: آمریکا تلاش دارد به دنیا بفهماند که مسائل فلسطین تمام شده است، ولی فلسطین قبله اول مسلمین است و تا خروج اشغالگران این موضوع تمام نخواهد شد.
*******
حجت الاسلام صفائی امام جمعه خنج گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دنیای اسلام نیاز به یک راهبرد منطقه‌ای دارد تا بتواند در مقابل هجمه‌های دشمن مقابله کند و دروغ‌ها و نقشه‌های استعماری غرب را برملا کند
*******
حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان با اشاره به جان باختن جمعی از دریا نوردان کشورمان این حادثه را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.
*******
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز نیز گفت: یاد جان باختگان حادثه نفت کش ایرانی همیشه در دل ما زنده خواهند ماند.
*******
گذری برخطبه های نمازجمعه در فارسحجت الاسلام صفری امام جمعه جمعه بهمن با تاکید بر وحدت اقشار مختلف گفت: پیشرفت نظام اسلامی در گرو اتحاد و انسجام گرایش‌های مختلف سیاسی است و همه اقشار و گروه‌ها باید برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
*******
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست نیز با تسلیت حادثه کشتی سانچی گفت: کسانی که بدنبال بدست آوردن روزی برای خانواده و ملت هستند ارزش کارشان مانند جهاد در راه خداست.
*******
حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: مخالفت بسیاری از کشور‌ها در شورای امنیت با آمریکا نشان از این است که جایگاه آمریکا در جامعه جهانی در حال افول است.
*******
حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت:: برای ایجاد رونق تولید باید سود بانکی پایین بیاید و مالیات‌ها نهادینه شود
*******
ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج با اشاره به هفته زکات گفت:: دین اسلام بعد از نماز بر پرداخت زکات تاکید دارد و این فریضه موجب ازبین بردن فقر در جامعه می‌شود.
*******
حجت الاسلام دهقان امام جمعه لپویی با اشاره به توجه رهبری به اقتصاد در نامگذاری سال‌های اخیر، گفت: جلوگیری از گرانی و افزایش تولید از مطالبات مهم رهبری از مسوولان است.
*******
حجت الاسلام شیرازی امام جمعه موقت صغاد از مسوولان خواست تا با همدلی پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشند.
*******
حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان بااشاره به خشکسالی‌های اخیر و نبود رونق اقتصادی در این بخش از مردم خواست برای رونق کسب وکار کالا‌های مورد نیاز خود را از مغازه‌های همین منطقه تهیه کنند.
*******
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به روز ملی هوای پاک گفت: همه اقشار جامعه وظیفه دارند در پاکیزه نگه داشتن اماکن عمومی و حفظ و گسترش فضای سبز، شهرداری‌ها را یاری کنند.
*******
گذری برخطبه های نمازجمعه در فارسحجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با انتقاد از روند کند اجرای طرح تعریض محور حیاتی و پر تردد تنگ خیاره به شهر بیضا، گفت: لازم است مسولان برای پایان سریع‌تر این طرح اقدام کنند.
*******
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شمال غرب شیراز گفت: غافل نشدن از ضعفهاى داخلى در کنار توجه به تهاجمات دشمن، توجه به ایجاد اشتغال، دفاع از حقوق مظلومان، تسلیم قانون بودن و انتقاد منصفانه، مهم‌ترین مطالبات رهبرى از مسؤولان است.
*******
حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی با اشاره به خشکسالی‌ها و کمبود بارش باران از مردم این بخش خواست در برنامه نماز طلب بارانِ پنجم بهمن ماه شرکت کنند.
*******
حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک از اقدام به موقع نیروی انتظامی در ایجاد پلیس راه در جاده آباده طشک به نی ریز تشکر کرد.

*******
انصاری امام جمعه موقت اهل سنتِ اوز نعمت امنیت را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: همه باید حافظ و قدردان این نعمت بزرگ باشند
*******
حجت الاسلام روحانی خطیب جمعه خفر گفت: مردم با بصیرت ایران به خوبی میدانند دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هر روشی استفاده می‌کند، و مردم مثل گذشته نخواهند گذاشت ذره‌ای از خاک وطن به دست نااهلان بیفتد.
*******
حجت الاسلام علوی امام جمعه گله دار گفت:: مشکلات اقتصادی با کمک مردم و همدلی مسوولین قابل حل خواهد بود.
*******
حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه صدرا گفت:: کسانی که به خاطر هوای نفس می‌خواهند نهاد نماز جمعه را را تضعیف کنند، خیانتکار محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار