نگاهی به وضعیت نقل و انتقالات نماینده لیگ یکی استان مرکزی
تابناک : صادق گشنی، حسین موجی، میلاد جعفری و وحید نعمتی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک قرارداد داخلی امضا کردند.
کد خبر: ۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 19 June 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، در حالیکه تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حال تکمیل لیست نفرات خود است از این باشگاه خبر می رسد که مسئولین این تیم با 4 بازیکن غیربومی برای فصل جدید به توافق رسیدند.

صادق گشنی بازیکن 29 ساله بوشهری است که فصل گذشته در عضویت صنعت نفت آبادان بوده است.وی پیش تر نیز در ایرانجوان بوشهر، زیرنظر سرمربی فعلی آلومینیوم فعالیت داشته است.گشنی که علاوه بر این تیم ها سابقه حضور در پیکان تهران را نیز در پرونده دارد، فصل گذشته به همراه همشهری اش مهدی طارمی چند روزی را در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حاضر بود اما به دنبال محدودیت هایی که از لحاظ تعداد بازیکن بزرگسال در لیگ برتر اعمال شد علی رغم اینکه گفته می شد علی دایی روی وی نظر مثبتی دارد از فهرست خریدهای پرسپولیس کنار گذاشته شد.حالا نام این بازیکن بوشهری به عنوان یکی از نخستین خریدهای آلومینیوم اراک مطرح شده است. گشنی بعنوان هافبک بازیساز برای آلومینیوم به میدان خواهد رفت.

حسین موجی دیگر بازیکن 29 ساله بوشهری ایست که به مانند گشنی، سابقه حضور در ایرانجوان بوشهر و همکاری با غلام دلگرم را در دو فصل اخیر در کارنامه دارد.وی پیش از ایرانجوان نیز در کارگر بنه گز دیگر تیم استان بوشهر مشغول به فعالیت بوده است. موجی در پست مدافع میانی بازی می کند و ظاهراً خرید وی توسط آلومینیوم قطعی است. اتفاقی که البته می توان آن را تا حدودی عجیب تلقی کرد، چرا که آلومینیوم در این پست 4 بازیکن را در فهرست نفرات دارد.محمد ویزواری، میلاد رخشان و محمد آشتیانی از نفرات فصل پیش آلومینیوم در لیست امسال حاضر اند و علاوه بر آنها ابوالفضل قربانی، بازیکن اراکی فصل پیش نساجی مازندران نیز این فصل به اراک بازگشته است و قرار است در پست مدافع وسط به آلومینیوم کمک کند. باید منتظر ماند و دید دلگرم چه برنامه ای برای خط دفاعی اش دارد که از 18 جای خالی لیست بزرگسالش 5 سهمیه را برای این پست کنار گذاشته است.

علاوه بر این دو یار بوشهری، با توجه به نیاز آلومینیوم به دروازه بان، به نظر می رسد کار پیوستن میلاد جعفری بازیکن سابق استقلال آبی تهران در لیگ دسته دوم به آلومینیوم نیز نهایی شده است. وی بیست و دو ساله است و سابقه حضور در مس رفسنجان را نیز در پرونده دارد.گفتنی است آلومینیوم در فصل گذشته نیز در این پست مشکلات زیادی داشت و کمتر در طول فصل در این پست به ثبات رسید.

اما وحید نعمتی مدافع چپ 27 ساله فصل گذشته فولاد یزد دیگر بازیکنی است که با آلومینیوم اراک قرارداد داخلی امضا کرده است.او علاوه بر فولاد یزد در ایرانجوان و شاهین بوشهر نیز سابقه بازی دارد و به مانند گشنی و موجی از شاگردان سابق دلگرم بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار