قهرمانی نمایندگان استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از قهرمانی نمایندگان استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اراک خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 08 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین محمودی در این خصوص گفت: رقابتهای کاتا قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی عصر امروز16  تیرماه به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار پایان یافت.

وی با اشاره به حضور دو تیم از خراسان رضوی در این رقابتها افزود: رضا جاوید به همراه اوکی خود محمد شیری از باشگاه چمران مشهددر فرم جونوکاتا این رقابتها  به روی تاتامی رفتند و با یک  اجرای بی نقص برای دومین سال پیاپی مقام قهرمانی کشور و مدال طلا را در این رشته بدست آوردند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: دیگر تیم استان نیز با ترکیب عطاا... اعلمی و محمد جواد نوائی دوجودوکار جوان و آینده دار از باشگاه آستان قدس رضوی  در فرم کیمه نو کاتا مسابقات قهرمانی به مقام چهارمی بسنده کردند.

 وی خاطر نشان کرد: رشته کاتا در خراسان رضوی با زحمات رضا جاوید ، مدرس مشهدی دارای دان ۷  جودو فدراسیون کشور و مسوول کمیته کاتا هیات جودو و کوراش خراسان رضوی رشد چشمگیر در سالهای اخیر داشته که امیدواریم با تداوم این تلاشها و برنامه ریزی های آتی شاهد هنرنمایی کاتاروهای استان در میادین بین المللى باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار