امسال بیش از پنج هزار نفر به مجموعه پست اضافه می شوند

مدیرعامل شرکت پست از افزوده شدن بیش از پنج هزار نفر به این شرکت در سال جاری خبر داد و این تعداد را جدا از اپراتورهای شرکت پست دانست.
کد خبر: ۴۰۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 16 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در خراسان رضوی با بیان اینکه با تحول ساختاری در شرکت ملی پست، فصل جدیدی در پست جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد، گفت: با حمایت های جدی دولت تدبیر و امید، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست به تصویب رسید و ماموریت های جدیدی برای آن تعریف شد.
 وی افزود: هم اکنون 46 هزار و 123 نفر در مجموعه شرکت پست مشغول به کار هستند که در سال جاری پنج تا 6 هزار نفر به آنها افزوده خواهد شد .
 پیش از آن نیز مهری معاون وزیر ارتباطات در گرگان گفت: درآمد ماهانه شرکت پست ایران را در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم ۲۹ میلیارد تومان و هزینه آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه امروز شرکت ملی پست ایران بدهی ندارد و ارتقای قابل توجهی در رسیدگی به معیشت پرسنل خود داشته‌ایم.
 مهری همچنین با اشاره به اینکه امیدواریم امسال بیش از پنج هزار شغل جدید در مجموعه پست کشور ایجاد کنیم که البته این شغل‌ها جدا از اپراتورها خواهند بود، تصریح کرد: رشد ترافیکی بسته پست نسبت به سال ۹۴ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته و متناسب با این افزایش هم زیرساخت ها در حال توسعه هستند و این در حالی است که در سال ۹۳ رشد ترافیکی بسته پست منفی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار