تکلیف پیمانکار قطار شهری کرج در سفر رئیس‌جمهور به البرز مشخص می‌شود

کد خبر: ۳۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 31 October 2016


رئیس شورای شهر کرج از تعیین تکلیف قطار شهری کرج و پیمانکار آن در سفر رئیس‌جمهور به البرز خبر داد.

محمود دادگو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مسئله تعیین تکلیف قطار شهری با پیمانکار این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به استان البرز مشخص می‌شود. تاکنون پیمانکار قطار شهری کرج هرچه درخواست کرده شورا و شهرداری انجام داده ولی این پیمانکار مصوبات شورا را تا کنون تمکین نکرده است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به حفظ باغ سیب و کاخ مروارید به عنوان پارک ملی برای استان گفت: شورا و شهرداری کرج خواستار تعیین‌تکلیف این باغ توسط ریاست جمهوری در سفر هیئت دولت به استان است.

دادگو با اشاره به درخواست‌های شورای شهر کرج از رئیس‌جمهور، عنوان کرد: این درخواست‌ها شامل دریافت دستور ملی برای فاضلاب شهری، ادامه اتوبان همت و کمربند بزرگراه شمالی و جنوبی و تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی است.

وی با بیان اینکه وجود زندان‌ها در کرج تبعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد، افزود: انتقال زندان‌های کرج از دیگر خواسته‌های شورای شهر کرج است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به تعیین حق‌آبه کشاورزی و استان البرز از سد طالقان و کرج، گفت: از دیگر خواسته‌های شورای شهر کرج دریافت مدیریت واحد شهری براساس قانون برنامه و لایحه‌های پایدار که سبب مشخص شدن تکلیف شهرداری‌ها شود، است.

وی با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه در تهران و دائر بودن ادارات در شهر کرج، بیان کرد: حضور شهروندان تهرانی در این روز سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در استان می‌شود که به همین سبب شورای شهر کرج خواستار تعطیلی روزهای پنجشنبه در البرز است.

دادگو افزود: شورای شهر کرج 500 میلیون تومان برای استقبال از سفر هیئت دولت به البرز اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار