فرماندهی انتظامي استان مرکزی؛
تابناک: فرمانده انتظامي استان مركزي بر آمادگي کارکنان انتظامي براي خدمت به زائران اربعين تأکيد کرد و گفت: پليس استان مركزي در حماسه عظيم پياده‌روي اربعين همچون سال‌هاي گذشته براي تأمين نظم و امنيت زائران کربلاي معلي حداكثر تلاش خود را به عمل خواهد آورد.
کد خبر: ۳۲۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 29 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار كيومرث عزيزي فرماندهی انتظامی استان مرکزی، با تقدير از تلاش كاركنان و تمهيدات اجرايي در ايجاد امنيت و انتظام بخشي سفر رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به اين استان گفت:‌ اشرافيت اطلاعاتي،‌ پيش بيني و اطلاع رساني در حوزه ماموريت هاي نيروي انتظامي به منظور ايجاد امنيت سفر رئيس جمهور بسيار مطلوب انجام گرفت و بستري امن براي استقبال مردم از رئيس جمهوري كشورمان ايجاد شد.

فرماندهی انتظامي استان مرکزی در ادامه، همراهي مردم در عرصه هاي مختلف انقلاب را بازتابي از تجديد پيمان آحاد جامعه با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، امام و شهداي تاريخ ساز، بيعت دوباره با ولي فقيه زمان و مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي عزيز(مدظله العالي) دانست و ارائه خدمات بي منت به مردم را وظيفه و تكليفي براي كليه مسئولان خواند و به تبيين مسئوليت هاي ناجا در تحقق مطلوب خدمات رساني به مردم اشاره داشت.

پليس استان مركزي آماده تامين امنيت عزاداران حسيني و زائران اربعين است

سردار عزيزي بر ضرورت بهره گيري هدفمند از سرمايه هاي اجتماعي در ثبات نظم و امنيت اجتماعي تاكيد كرد و گفت:‌ سرمايه اجتماعي کليد استقرار جامعه امن و ضرورتي مهم براي پويايي و حيات شهروندي است.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: در حوزه ماموريت هاي نيروي انتظامي برنامه ريزي هدفمند در استفاده از سرمايه هاي اجتماعي باعث تسهيل و اثربخشي كنش هاي اجتماعي در تعامل با شهروندان شده و ثبات و انسجام اجتماعي همراه با مشاركت اجتماعي عمومي مردم را به ارمغان مي آورد.

وي در ادامه مهارت هاي اجتماعي و انساني را لازمه موفقيت فرماندهان ومديران در تحقق هدف هاي سازماني برشمرد و اظهار داشت: مهمترين مهارت يک فرمانده و مدير در نيروي انتظامي ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم است.

توجه به شاخصه هاي مكتبي و انقلابي خصوصيت بارز پليس ايران

سردار عزيزي توجه به شاخصه هاي مكتبي و انقلابي را يكي از بارزترين خصوصيات پليس ايران خواند و اضافه كرد:‌ رعايت معيارهاي اخلاقي و قانوني از سوي كاركان ناجا يكي از ضرورت هاي مهم رفتاري براي يك پليس اسلامي است و از سويي بازتاب نهادينه شدن اخلاق اسلامي و سلامت اداري ، اجراي صحيح و مطلوب راهبردها و برنامه ها است.

فرمانده انتظامي استان مركزي توجه به راهبردهاي حقوق شهروندي در ماموريت هاي ناجا را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت:‌ تقويت اعتماد و تعلقات اجتماعي، ايجاد عدالت در برخورداري از فرصتها و امكانات، توسعه و تعميم دانش ها،نگرش ها و مهارتهاي مثبت و سازنده شهروندان،مشاركت جويي و افزايش ميزان اثرگذاري شهروندان در بهبود امنيت اجتماعي، تقويت بينش زندگي جمعي و احترام به نيازهاي جمعي در مقابل فردگرايي و بسترسازي تعاملات هدفمند اجتماعي به منظورتثبيت امنيت از اهداف مهم ناجا در اجراي برنامه هاي حقوق شهروندي و اجراي طرح مديريت كيفيت در نيروي انتظامي است.

مديريت فرايند و دانش نظارت بر نحوه انجام مسئوليت ها ضرورت اطمينان از صحت انجام امور است

وي اجراي طرح مديريت كيفيت در يگان هاي انتظامي استان را مطلوب خواند و با اشاره به رضايت مندي عمومي از رويكرد پليس در اين عرصه خاطر نشان كرد: مديريت فرآيند انجام مسئوليت ها و دانش نظارت بر نحوه انجام کار در نيروي انتظامي از اركان اطمينان از خروجي پايدار و شناسايي، پيگيري و تقويت نقاط قوت و برنامه ريزي براي مرتفع ساختن معايب است.

سردار عزيزي با توجه به اثربخشي طرح مديريت كيفيت در ناجا گفت:‌ سازمان‌ها نياز به يک روش جامع و اصولي براي ارزيابي فرآيندهاي مسئوليت هاي خود و محيط سازماني براي تعيين خطرات براي پياده‌سازي موفق برنامه‌هاي کاربردي سازماني خود هستند.

وي ادامه داد:‌ در اجراي صحيح طرح مديريت كيفيت در ناجا علاوه ‌بر شناسايي كاستي ها، نقشه راهي براي ارائه بهبود خدمات مورد نياز در جهت افزايش موفقيت و مزاياي برنامه‌هاي سازماني در نظر گرفته شده است كه بايد با نگاه كارشناسي بدان دقت داشت.

پليس استان مركزي آماده تامين امنيت عزاداران حسيني و زائران اربعين است

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان به تبيين برنامه ريزي پليس استان در ايجاد امنيت مناسب عزاداران حسيني در اربعين حسيني اشاره داشت و گفت: استان مركزي با توجه به موقعيت جغرافيايي خود، ميزبان تردد زائران حسيني است و اين افتخاري ا‌‌ست که نصيب مردم و كاركنان انتظامي اين ديار شده است.

فرمانده انتظامي استان مركزي بر آمادگي کارکنان انتظامي براي خدمت به زائران اربعين تأکيد کرد و گفت: پليس استان مركزي در حماسه عظيم پياده‌روي اربعين همچون سال‌هاي گذشته براي تأمين نظم و امنيت زائران کربلاي معلي حداكثر تلاش خود را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار