با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور؛
تابناک: سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری شهروندان استان مرکزی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در استان مرکزی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 22 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی ریاست جمهور، صبح امروز، در دانشگاه پیام نور استان، در افتتاحیه ستاد مرکزی ارتباطات مردمی گفت: امیدواریم که نتایج این تدبیر موجب خیر و برکت در زندگی مردم باشد.

وی افزود: دولت برای اشراف به مسائل و مشکلات مردمی، از طریق دو مرکز نظرسنجیِ نخبگان و مردم، با مذاکرات شبانه روزی با حدود 90 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های گوناگون و ارتباط میان آن ها و مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، گزارشی تحت عنوان مساله شناسی راهبردی و توسعه تهیه کردیم که این دو منبع نظرسنجی، چراغ راه دولت تدبیر و امید برای هرگونه تصمیم گیری می باشند.

شریعتمداری با تاکید بر این اقدام مهم صورت گرفته، استان را به عنوان مهد مشاهیر بزرگ در تاریخ کشور معرفی کرد و با اشاره به خدمات تاثیر گذار و ذی صلاح مسئولان متعلق به استان  در حوزه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که با نمایندگان استان طی ساعت های متمادی صورت گرفته، مطالبات آن ها به صورت خلاصه ای به استحضار رییس جمهور رسانده شده است.

معاون رئیس جمهور به تدبیر دولت یازدهم در دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم از طریق این سامانه جدید اشاره کرد و افزود: این دولت تلاش کرده است تا روحیه شنوایی خود نسبت به مسائل و مشکلات مردم را به نحو عزتمندی پاسداری کند.

وی در رابطه با فرایند این سامانه توضیح داد: مردم از طریق شماره گیری 111 با این سامانه ارتباط برقرار می کنند و مسائل و مشکلات خود را به اپراتورها اعلام کرده و با گرفتن کد رهگیری در جریان تصمیمات ارائه شده قرار می گیرند. سپس درخواست هایی که قابلیت اجرایی دارند به صورت دسته بندی شده در اختیار ریاست جمهور قرار خواهد گرفت.

شریعتمداری در پایان به مردم اطمینان داد که هیچ تقاضایی از دید مسئولین مربوطه دور نخواهد ماند و این مرکز تا یک روز پس از سفر رییس جمهور به استان برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار