چند لحظه با پلیس/رایانامه ها

ايميل يکي از راه هاي ارتباطي اينترنتي مي باشد که براي برخي تنها به همين قابليت محدود نمانده و با استفاده از روش هاي خاصي ماهيانه ميليون ها تومان را به حساب هاي خود مي کشانند.
کد خبر: ۳۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 03 May 2015
به گزارش تابناک یزد،ايميل يکي از راه هاي ارتباطي اينترنتي مي باشد که براي برخي تنها به همين قابليت محدود نمانده و با استفاده از روش هاي خاصي ماهيانه ميليون ها تومان را به حساب هاي خود مي کشانند.
يکي از بهترين راه هاي معرفي خدمات و يا محصولات ارسال ايميل هاي انبوه تبليغاتي مي باشد .
اين روش که يکي از آسان ترين و ارزان ترين انواع تبليغات اينترنتي محسوب مي شود مي تواند تنها در ظرف چند ساعت اندک ( متناسب با سرعت اينترنت شما ) هزاران ايميل شما به صندوق هاي پستي کاربران بفرستد .
براي انجام اين امر به يک نرم افزار حرفه اي ارسال ايميل گروهي (نظير MaxBulk Mailer Pro يا Super Email Senderو...) و همچنين ليست ايميل نياز خواهيد داشت.
يکي از مشکلاتي که براي انجام ايميل مارکتينگ وجود دارد تهيه ليست ايميل مي باشد و به گونه اي است که براي به دست آوردن تعداد نسبتا کمي از اين ليست مي بايست مبالغ هنگفتي را بپردازند .
اسپم چيست؟
اسپم (Spam) يا هرزنامه به هر ارتباط ناخواسته آنلاين، گفته مي‌شود که معمولي ترين نوع هرزنامه، ايميل‌هاي ناخواسته است.
اين عوامل مزاحم مي‌توانند به صورت SMS، پيام فوري (اسپم‌هاي اين نوع به نام Spim هم شناخته مي‌شوند) و پيام‌هاي ناخواسته شبکه‌هاي اجتماعي ظاهر شوند.بعضي از هرزنامه‌ها مانند پيغام‌هاي تبليغاتي، مزاحم هستند ولي مخرب (Malicious) نيستند.
اولين اسپم در سال 1978 توسط گري فورک ارسال شد او به قصد تبليغ شرکتش ششصد نامه به کاربران فرستاداز نظر فني، ارسال اسپم تقريباً بدون هزينه‌است و اين مساله باعث شده شرکت‌هاي بازاريابي، به سمت آن حرکت کنند. از آن‌جايي که ارسال اسپم مشکل فني چنداني ندارد، بيشتر و بيشتر شاهد افرادي هستيم که به سراغ فرستادن اسپم مي‌روند و به همين دليل کشورها در حال تصويب قوانيني براي مبارزه با اين امر هستند.
ايميل هاي جعلي:
در اين شيوه، اغلب از صرافان و تجاري که با شرکت هاي خارج از کشور داد و ستد دارند و اقدام به ارسال پول به خارج از کشور مي کنند، کلاهبرداري صورت مي پذيرد.
شيوه انجام به اين صورت است که بازرگانان ايراني کالايي را از خارج از کشور خريداري کرده و فروشنده (شرکت خارجي) از طريق ايميل مبادرت به ارسال شماره حساب به طرف ايراني جهت واريز مبلغ خريد مي کند؛ در اين بين فرد يا افراد هکر با تغيير بسيار جزئي ايميل اصلي فروشنده يا هک آدرس ايميل ها، خود را به جاي فروشنده جا مي زنند و اقدام به اعلام شماره حساب خود به خريدار مي کند و در نهايت خريدار نيز که از موضوع اطلاعي ندارد اقدام به واريز پول به شماره حساب اعلام شده از سوي هکر کرده و پول به حساب هکر يا مجرمين واريز مي شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار