گرگان میزبان شهدای گمنام می شود

فرمانده‌ی سپاه شهرستان گرگان از میزبانی این شهرستان از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 05 July 2016
 فرمانده‌ی سپاه شهرستان گرگان از میزبانی این شهرستان از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد.
سرهنگ سید علی مهاجر صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد اجلاسیه یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجلاسیه‌ی شهید شهرستان گرگان جلسات متعددی را برگزار کرده است و امیدواریم با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه برنامه‌های کمیته‌ها اجرایی شود.
وی ادامه داد: ۵۱ برنامه در ۱۰ کمیته برنامه‌ریزی شده است که تمامی برنامه‌ها پس از اجرایی شدن نیاز به ارسال گزارش دارد. بعضی از کمیته‌ها مثل فرهنگی وظایف سنگینی را بر عهده دارند و در این رابطه ظرفیت ستاد اجلاسیه هم در این مسئله ورود پیدا کرده است.
او با بیان این‌که یک هزار و ۴۰۰ پرچم در خانه‌های شهدای شهرستان گرگان نصب می‌شود، افزود: زمان زیادی تا اجلاسیه‌ی شهید شهرستان گرگان باقی نمانده است و امیدوار هستیم برنامه‌های محول شده با همکاری کمیته‌ها با سرعت بیش‌تری اجرایی شود.
مهاجر تصریح کرد: کمیته‌ی ورزش فعالیت خوبی در این زمینه داشته است و در ماه رمضان تمامی برنامه‌های این حوزه با نام یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان برگزار شده است.
فرمانده‌ی سپاه شهرستان گرگان در پایان خاطرنشان کرد: در تاریخ هفتم مردادماه شهرستان گرگان میزبان چند شهید گمنام است و برای دفن شهدای بزرگوار نیز سه مکان در نظر گرفته شده است. حوزه‌ی علمیه حضرت امام خمینی (ره)، شهر جلین و سرخنکلا سه مکان پیشنهادی برای دفن شهدای گمنام است که امیدواریم مکان اصلی تا یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده نهایی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار