سرمایه گذاری برای ایمن سازی محیط کار، هزینه نیست

مدیرکل تعاون، کار و رفاه خوزستان گفت:سرمایه گذاری برای ایمن سازی محیط کار، هزینه نیست
کد خبر: ۲۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 31 May 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه خوزستان، ایمن سازی محیط کار را امری ضروری دانست و گفت: سرمایه گذاری در این زمینه را نباید هزینه حساب کرد.

هوشمند صفایی در همایش تجلیل از برترین های ایمنی و حفاظت فنی اهواز در تالار هتل نیشکر اهواز اظهار کرد: این انجمن می تواند یک پایگاه اجتماعی تشکیل دهد و پیام های ایمنی را در این پایگاه منتشر کند.

وی افزود: انتشار پیام های توصیه ای در زمینه ایمنی و حفاظت کار در کاهش آمار حوادث کار بسیار می تواند موثر باشد.

صفایی گفت: صیانت از نیروی کار در خوزستان از اولویت کاری است و حوادث کاری همواره دغدغه مسوولان است.

وی بر داشتن برنامه ریزی و بازرسی مناسب از محیط کار تاکید کرد و افزود: انجمن صنفی ایمنی و بهداشت کار را باید به مردم بسپاریم و بیشتر دنبال راه کاری برای توسعه فرهنگ ایمنی باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد: در این انجمن فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات مهندسان، صاحب نظران و فرهیختگان این علم فراهم آمده که به توسعه فرهنگ ایمنی کار در خوزستان کمک کنند.

صفایی گفت: هنوز ضرورت ایمنی کار در جامعه ما جا نیفتاده است. ایمن سازی محیط کار امری ضروری است و سرمایه گذاری در این زمینه را نباید هزینه حساب کرد.

وی مردم را یکی از مولفه های مهم در اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارکرد:رویکرد ما گسترش فعالیت انجمن ها در حوزه های مختلف است که دولت تنها نقش حمایت گر را داشته باشد.

وی گفت: باید نیروی کار را ملزم به استفاده از امکانات ایمنی کار کرد. بهداشت کار تنها مربوط به جسم نیست بلکه بهداشت نیروی کار و داشتن تعادل روانی را نیز شامل می شود.

در این همایش از برترین های حوزه ایمنی و حفاظت فنی اهواز قدردانی شد.

گفتنی است: انجمن صنفی مسوولان ایمنی و بهداشت کار زیرپوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کیفی ایمنی و بهداشت، ارزیابی صلاحیت ایمنی و بهداشت در کارگاه های خوزستان، ارزیابی صلاحیت ایمنی پیمانکاران و صدور گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران در آذر سال 93 به ثبت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار