اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد+تصاویر

صبح امروز و همزمان با سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، اجتماع خیل مشتاقان برقراری عدل و صلح جهانی و منتظران ظهور امام زمان در میدان شهدای مشهدالرضا برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 22 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، زائران و مجاوران آستان هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت در خجسته مولود امام عصر (عج) به یمن این روز بابرکت با در دست گرفتن گل های سفید، فضای این اجتماع را معطر کردند.
پرچم های زرد، سفید و بنفش مزین به القاب امام زمان (عج) که در دست کودکان و نوجوانان این اجتماع بود، آیین را مزین کرده و نوای مولودی خوانی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) عطر معنویت را در فضا پراکنده کرده بود.

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد

غریو شادی منتظران مهدی موعود (عج) با ذکر 'لبیک یامهدی' و 'یاحجه بن الحسن عسکری' شور این اجتماع را دوچندان کرده و اشک شوق را بر دیدگان دلدادگان اهل بیت (ع) و مشتاقان برقراری عدل و قسط الهی را جاری کرده بود.
در ابتدای آیین پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، دعای ندبه توسط یکی از ذاکران اهل بیت (ع) قرائت شد که خیل منتظران ظهور را با خود همراه کرد.
سخنرانی سخنرانانی از جمله تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و حرکت منتظران ظهور به سوی آستان حضرت رضا (ع) و زیارت بارگاه آن امام همام، ادامه برنامه های این اجتماع خواهد بود.

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار