دستگیری كلاهبرداری که دختران جوان را با قول ازدواج فریب می داد

کد خبر: ۲۲۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 01 May 2016




به گزارش تابناک لرستان به نقل از همشهری لرستان ، فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: فردی كه از طریق فضای مجازی با دختران جوان ارتباط برقرار و با قول ازدواج از آنها كلاهبرداری می كرد توسط مأموران تجسس كلانتری 11 شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش همشهری،سرهنگ «هدایت الله حسنوند » توضیح داد: در پی شكایت دختری جوان مبنی بر اینكه فردی از طریق فضای مجازی با وی آشنا شده و پس از مدتی به قصد ازدواج به شهرستان دورود مراجعه كرده و به بهانه خرید كالا و جهیزیه از دسته چك وی استفاده و 170میلیون ریال وجه نقد كلاهبرداری کرده است، موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: پس از مدتی ارتباط این دو نفر با خصومت خاتمه می یابد اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و دختر جوان به پرداخت مبالغ چك مجبور می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان دورود اظهار کرد: با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات لازم، متهم كه پسری 27ساله است، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به هنگام خرید كالا به همراه دختر جوان دیگری در دورود دستگیر شد.
سرهنگ حسنوند اظهار کرد: متهم در ابتدا منكر هرگونه بزهی بود، اما پس از مواجه شدن با مدارك و مستندات پلیسی، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

تماس 18 هزار خرم آبادی با فوریت های پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: در فروردین امسال مردم خرم آباد 18هزار و 773تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان، داشته اند که این، نشان اعتماد مردم به پلیس است.
سرهنگ «حسین نجفی» گفت: از این تعداد 6 هزار و 179 تماس آنها عملیاتی شده است.وی ادامه داد: 494 تماس غیر قابل رسیدگی و 10 هزار و 361 تماس دیگر نیز راهنمایی و ارشاد بوده است.
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در این مدت 1739 نفر به صورت حضوری نیز به این مركز مراجعه كرده اند.
نجفی با اشاره به این‌که بیشتر این اخبار مربوط به درگیری های خانوادگی بوده است، یادآور شد: رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ سازی مناسب به ویژه از جانب اصحاب رسانه است، بنابراین در این مورد نیازمند همکاری رسانه های مختلف هستیم.

توقیف موتوسیكلت در رومشكان
فرمانده انتظامی رومشكان، از توقیف یك دستگاه موتوسیكلت، با خلافی بیش از 12 میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.
به گزارش همشهری، سرهنگ «كرم حسین سپهوند» گفت: مأموران پلیس راهور شهرستان یك دستگاه موتوسیكلت را با توجه به تخلفات متعدد راهنمایی و رانندگی در داخل شهر توقیف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی و استعلام سوابق موتوسیكلت توقیفی، مشخص شد دارای 12میلیون و 600هزار ریال خلافی پرداخت نشده است كه برای سیر مراحل قانونی روانه پاركینگ شد.

توقیف پژو با 13 میلیون خلافی در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله، از توقیف یك دستگاه پژو 405 با 13 میلیون و 750 هزار ریال در این شهرستان خبرداد.
به گزارش همشهری، سرهنگ «رحیم رستگاریان» گفت: مأموران انتظامی پاسگاه «هنام» این شهرستان یك دستگاه پژو 405 را با توجه به تخلفات متعدد رانندگی توقیف کردند. وی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که این خودرو دارای 13میلیون و 750 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است كه برای سیر مراحل قانونی روانه پاركینگ شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار