استاندار لرستان :

واحدهای تملک شده توسط بانک ها باید احیا شود

استاندار لرستان گفت: چنانچه بانک ها همکاری مطلوبی با بخش خصوصی نداشته باشند مشکلات فعلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همچنان پابرجا می ماند.
کد خبر: ۲۲۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 01 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، استاندار لرستان گفت: چنانچه بانک ها همکاری مطلوبی با بخش خصوصی نداشته باشند مشکلات فعلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همچنان پابرجا می ماند

برپایه این گزارش ،هوشنگ بازوند که در در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان سخن می گفت: با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبات ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید استان به حاضران در نشست خاطر نشان کرد: اعضا این ستاد و کارگروه به ویژه بانک ها برای برخی از مصوبات نیازمند هماهنگی و اجازه از رده های بالا دستی هستند که این روال چندین ماه به طول می انجامد و موجب فرصت سوزی می شود.

وی اشاره کرد : واحدهای تملک شده توسط بانک ها باید احیا شودو زمین شهرک های صنعتی استان با قیمت بالا واگذار می شود که این امر یکی از دلایل عدم استقبال سرمایه گذاران است.

بازوند با بیان اینکه 74 واحد صنعتی و تولیدی استان در تملک بانک ها بوده که متاسفانه اقدامی برای احیا این تعداد صورت نگرفته است تصریح کرد: طی دو سال اخیر اقدامات مطلوبی در خصوص شهرک های صنعتی استان انجام شده و میل سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یافته است.

استاندار لرستان افزود: ناکارآمدی اقتصاد باید با ترمیم ساختاری در نهادها برطرف شود.

هوشنگ بازونداظهار داشت: لرستان به همراه آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده که این مهم در هفته جاری با حضور مسئولان کشوری رسمی می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار