عاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان مطرح کرد:

پیشنهاد لرستان به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی در کشور

مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، پیشنهاد شده لرستان به عنوان پایلوت این مهم در کشور انتخاب شود .
کد خبر: ۲۰۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 10 April 2016

پیشنهاد انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی

به گزارش تابناک لرستان ،مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، پیشنهاد شده لرستان به عنوان پایلوت این مهم در کشور انتخاب شود .

غضنفری که در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان سخن می گفت عنوان کرد : با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، پیشنهاد شده لرستان به عنوان پایلوت این مهم در کشور انتخاب شود.

وی افزود: دو سرمایه گذاری خارجی محقق شده در کشور پس از برجام در لرستان انجام شده است.
وی اظهار داشت: حضور شرکت هلندی در کشت و صنعت لرستان و فرانسوی ها در بخش شیلات استان از نمونه های درون زایی و برون گرایی به عنوان مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.
مهرداد غضنفری با بیان اینکه تولیدات گلخانه کشت و صنعت، آبان 96 به روسیه صادر می شود خاطر نشان کرد: در جهت گیری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، 80 درصد تامین سرمایه مورد نیاز توسط بخش خصوصی لحاظ شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به کسب رتبه اول لرستان در بسیاری از شاخص ها طی سال 94 یادآور شد: اقدامات انجام شده باید به دور از بزرگ نمایی به مردم منعکس شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار