استاندار مركزي راي خود را به صندوق انداخت
تابناک: استاندار مرکزی: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پیام های بسیاری را در بردارد که در عرصه بین المللی بیانگر این است که ایران سربلند و ملت بزرگ آن بر تحقق هدفهای متعالی مورد تاکید انقلاب اسلامی جدی هستند و برآن پافشاری می کنند .
کد خبر: ۱۸۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 26 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی با حضور در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک رای خود را به صندوق انداخت و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را نماد بزرگ مردم سالاری دینی عنوان کرد

زمانی قمی استاندار مرکزی روز هفتم اسفند را روز شور، اشتیاق و تصمیم گیری دانست و تصریح کرد: نماد بزرگ مردم سالاری دینی را امروز در شور و حضور مردم در پای صندوق های رای  می توان مشاهده کرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه در عرصه انتخابات  باید درست عکس خواسته بدخواهان کشور و انقلاب اسلامی حرکت کنیم، اظهار کرد: نداشتن اتحاد، فراموشی مسائل مهم کشور و پرداختن به موضوعات فرعی از خواسته های بدخواهان کشور است که ملت ایران اسلامی باید با شناسایی اصلی ترین مسائل، داشتن اتحاد و عدم پافشاری بر زیاده خواهی و یا خواسته های باندی و به فکر مردم بودن در مسیر تحقق اهداف انقلاب حرکت کنند.

وی ابراز کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پیام های بسیاری را در بردارد که در عرصه بین المللی بیانگر این است که ایران سربلند و ملت بزرگ آن بر تحقق هدفهای متعالی مورد تاکید انقلاب اسلامی جدی هستند و برآن پافشاری می کنند .

زمانی قمی گفت: مردم با درک عمیق از شرایط حساس کنونی تصمیم  گرفتند و به انتخاب پرداختند که برآیند این حضور را در راستای تحقق منافع کشور و مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تمدید ساعت رای‌گیری دشواری‌هایی را به همراه دارد، از مردم خواست تا در ساعات اولیه رای‌گیری در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

 

زمانی قمی درخصوص برقراری امنیت انتخابات در استان، اظهار کرد: در استان مرکزی تمامی صندوق‌ها به سلامت در محل‌های مورد نظر استقرار یافته‌‌اند و کار رای‌گیری براساس گزارش مسئولان در سطح استان به خوبی پیش می‌رود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: 15 هزار نفر در بخشهای مختف اجرا، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات مشغول فعالیت هستند و آمادگی دارند تا این بزرگواری مردم را پاسخ دهند و به وظایفشان بخوبی عمل نمایند.

گفتنی است استاندار مرکزی در شهرستانهای شازند و خمین نیز حضور یافت و از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات در این دو شهرستان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار