تیم بسکتبال شهرداری اراک 34 امتیازی شد

شهرداری اراک برابر شیمیدر تهران تن به شکست داد

تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر شیمیدر تهران با نتیجه 97 بر 82 شکست خورد.
کد خبر: ۱۷۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 01 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، دیدارهای تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران در هفته ششم از دور سوم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در حضور سرمربی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در مکان پنجم جدول رده بندی قرار داشت از دو دیدار گذشته خود برابر شیمیدر تهران  صاحب یک پیروزی و یک شکست شده بود و بنا به قرعه میزبان دیدار سوم لقب گرفته بود.

بوژان بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری اراک در همان دقایق ابتدایی بازی با کسب هفت امتیاز سرمربی شیمیدر را وادار به گرفتن تایم استراحت کرد. در ادامه بازیکنان شهرداری توانستند برتری خود را حفظ کنند تا کوارتر اول با برتری 21 بر 18 تیم شهرداری به پایان برسد.

محمد یوسف وند که سابقه حضور در تیم ملی جوانان بسکتبال جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد بازی را در تایم دوم به سود شیمیدر رقم زد پرتاب های موفق سه امتیازی بازیکنان شیمیدر پاسخ مناسبی از سوی یاران کسایی پور پیدا نکرد و تایم دوم با نتیجه 42 بر 39 به سود شیمیدر به پایان رسید.

مهم ترین اتفاق نیمه دوم این دیدار مصدومیت حامد آفاق بازیکن تیم شهرداری بود که باعث شد این بازیکن نتواند به بازی ادامه دهد. این دیدار در پایان با نتیجه 97 بر 82 به سود تیم شمیدر تهران به پایان رسید.

در دیگر بازی ها پالایش نفت آبادان 66 بر 62  نیروی زمینی تهران را شکست داد. دانشگاه آزاد اسلامی تهران با نتیجه 73 بر 72 بازی را به ثامن مشهد واگذار کرد و شهرداری گرگان برابر شهرداری تبریز  89 بر 79 پیروز شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک پنج شنبه در ماهشهر به مصاف پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار