مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

از توزیع هدایای رهبری تا بزرگ‌ترین دهکده المپیک خاورمیانه در گلبهار

در روزی که توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین ۱۱ هزار دانش‌آموز مناطق محروم مشهد آغاز شد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کلنگ‌زنی ساخت بزرگ ترین دهکده المپیک خاورمیانه در زمینی به مساحت 5هزار هکتار در گلبهار خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 01 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، هدایای رهبری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در پنجمین سال متوالی و به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم نواحی ۱، ۲ و ۵ و منطقه تبادکان مشهد انجام می‌شود و قرار است تا بین ۱۱ هزار دانش‌آموز نیازمند شامل ۵۵۰۰ دانش‌آموز دختر و به همین تعداد دانش‌آموز پسر توزیع شود.

توزیع این هدایا به گزارش روزنامه اطلاعات شامل پیراهن، کفش و شلوار برای دانش‌آموزان پسر و چادر و کفش و یا مانتو و کفش برای دانش‌آموزان دختر می‌شود. این طرح به‌زودی در دیگر نقاط خراسان رضوی نیز اجرا خواهد شد.

و اما مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی  نیز در نشست خبری ویژه ای تصریح کرد:برای ساخت پروژه دهکده المپیک هنوز اعتبار دولتی در نظر گرفته نشده‌است، اما هدف‌گذاری ما برای مشهد٢٠١٧ است که بتوانیم بخشی از اعتبارات را از این طریق جذب کنیم.

به گفته سید جواد حسینی در ایام دهه فجر امسال 9سالن ورزشی با هزینه ای بالغ بر 4میلیارد و 200میلیون تومان در استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون 11هزارو 492پروژه با 50هزارو 625کلاس درس در استان احداث شده است.

حسینی افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال نیز 47پروژه با 172کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: افزون بر این 500 پروژه دیگرنیز در استان در حال احداث است که به مرور به بهره برداری می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به دیگر پروژه هایی که در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می شود، گفت: افتتاح موزه بزرگ آثار، اسناد و تاریخ آموزش و پرورش ، بهره برداری از بزرگ ترین سالن بازی درمانی ، راه اندازی خانه انجمن علمی آموزشی معلمان و ایجاد 5مرکز شاهد پژوهی از دیگرپروژه های آموزش و پرورش است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار