در آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: امروز در حالی جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم آل الله به شهادت می رسند که آل سعود مهم ترین نقش را در تجهیز گروه های تروریستی بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 07 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیین بزرگداشت شهید محمد زهره وند عصر امروز با مداحی ذاکران اهل بیت سلام الله علیها و سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مسجد الزهرا (س) اراک برگزار شد.

در این مراسم آیت الله دری نجف آبادی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم اراک در تشییع پیکر مطهر شهید محمد زهره وند نقش خانواده را در تربیت چنین فرزندانی بسیار مهم و موثر دانست و گفت: بی شک نان حلال دسترنج تلاش و کوشش پدری مهربان و مجاهدت های مادری دلسوز اینگونه ختم به خیر خواهد شد و نتیجه آن چیزی جز شهادت نیست.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگ را به خاندان زهره وند تبریک عرض می کنم چرا که شهادت در راه خدا سعادتی بزرگ است که جز به انسان والامقام عرضه نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی احیا فرهنگ جهاد و شهادت را از جمله کارهای امام راحل و بزرگوار انقلاب دانست که در زمان طاغوت از یاد رفته بود و تصریح کرد: امام راحل در مکتب عاشورا و فرهنگ امام حسین علیه السلام بزرگ شده بود و با قیام خود این فرهنگ را بار دیگر در ایران اسلامی زنده کرد تا امروز شاهد مردان آزادی خواهی باشیم که برای پاسداری از حریم آل الله از جان خود می گذرند.

وی افزود: من به حال این شهیدان غبطه و افسوس میخورم، شهادت گوارای وجودتان باد که به پیروی از سالار شهیدان در راه اسلام فداکاری کردید.

آیت الله دری نجف آبادی به نقش آل سعود در کمک و یاری رسانی به گروه های تروریستی در سوریه اشاره کرد و گفت: امروز آل سعود در تجهیز دشمنان اسلام نقش اول را در منطقه بازی می کند و جوانان و راست قامتان تاریخ اسلحه بر دوش در مقابل این جلادان و جنایت کاران ایستادگی خواهند کرد.

ایشان خاطر نشان کرد: دولت عربستان به طور مستقیم در یمن، جان هزاران مسلمان بی گناه را گرفته است و در سوریه نیز با دخالت در امور سیاسی این کشور مشغول ایجاد تفرقه و نفاق است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد برخی دولتمردان در مسامحه با رفتارهای دولت سعودی گستاخی امروز عربستان در قطع ارتباط با دولت ایران را نتیجه رفتاری دیپلمات گونه خواند و گفت: اگر در حادثه منا برخی دیپلمات های ما موضع صریح و قاطعانه خود را اعلام می کردند امروز شاهد این رفتار از سوی دولت سعودی نبودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی از نعمت رهبری هوشیار و آگاه بهره می برد که با رفتار انقلابی خود از کیان ایران اسلامی دفاع می کند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود انتخابات آتی را مایه وحدت و انسجام دانست و گفت: مردم باید به دور از هر گونه کینه و تفرقه از فرصت انتخابات در جهت وحدت و پکپارچگی بهره ببرند و توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

امام جمعه اراک به شهادت شیخ نمر به دست سیاست مداران سعودی اشاره کرد و گفت:شهادت این عالم بزرگوار عمق دشمنی دولتمردان عربستانی با ندای اسلام خواهی را آشکار ساخت و ان شالله خون این شهید راه آزادی بنیاد کفر و نفاق را از بین خواهد برد. امروز روز خروش ملت های مسلمان است و ما باید در انجام وظیفه خود در دفاع از اسلام به بهترین شکل رفتار کنیم.

وی ادامه داد: بعد از نماز جمعه فردا ملت مسلمان ایران با راهپیمایی خود صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان خواهد رساند و از مردم این انتظار می رود با حضور پر رنگ خود در نماز جمعه و راهپیمایی بار دیگر آگاهی و هوشیاری خود را نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ابراهیم محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
سلام احسنت به شیخ شجاع استان ما حضرت ایت الله دری نجف ابادی
حسین محمودیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
ازشجاعت عالم مجاهد حضرت ایت الله دری نجف ابادی صمیمانه تشکر وقدردانی میکنیم.
رحیمی از اراک
|
Romania
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
سلام متشکرم از حضرت آیت الله دری نجف آبادی که شجاعانه انتقاد بحق میکنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار