توضیح استانداری مازندران در مورد میزان تردد مسافران در تعطیلات

کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 10 September 2024
به گزارش تابناک مازندران ، استانداری مازندران اعلام کرد:
 
 ثبت ۲۱ میلیون تردد و ورود بیش از ۴ میلیون مسافر تعطیلات اخیر به مازندران
 
استانداری مازندران از تردد ۲۱ میلیون خودرو در تعطیلات اخیر در استان خبر داد و  اعلام کرد: در برخی از خبرها؛ توضیحات استاندار مازندران درخصوص ۲۱ میلیون تردد به اشتباه حضور ۲۱ میلیون مسافر برداشت شده است.
 
  استانداری مازندران با ارسال خبر و  ویدیوی مصاحبه استاندار مازندران به رسانه‌ها، با اشاره به آمار مسافرت‌های اخیر در تعطیلات گذشته به این استان اعلام کرد: در تعطیلات اخیر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به مازندران وارد شدند و ۲۱ میلیون تردد در این استان صورت گرفت.
 
  این آمار بر اساس ثبت دوربین های ترافیکی درون شهری و نیز مسیر محورهای برون شهری اعم از ساکنان بومی استان و مسافران می باشد که به دلیل حجم بالای تردد خودروهای بومی برای حضور در مراسمات شهری و یا حضور در روستاها و نیز خودروهای مسافران غیر بومی جهت حضور در استان یا عبور از استان آمار تردد در استان چندین برابر ورودی مسافران است.
 این تردد فزاینده منجر به ترافیک های بی سابقه در استان شد که نتیجه آن عدم حضور به موقع تانکرهای سوخت به جایگاه‌ها بود.
 در همین راستا استاندار مازندران جهت حل مسئله سوخت در این چند روز بارها ضمن تماس با وزیر نفت و همچنین مدیرعامل پالایش و پخش فراورده های نفتی و هماهنگی با استان های همجوار صورت داد و  با حضور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در غرب استان اقدام به مدیریت تامین نفتکش های سوخت از استان های همجوار نمود.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار