وزیر بهداشت کلنگ دانشکده پرستاری لردگان را بر زمین زد.

کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی لردگان در شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر زمین زده شد، این دانشکده در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 03 June 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بهرام عین‌اللهی ۱۳ خردادماه در آیین کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان لردگان، اظهار کرد: شهر لردگان یکی از بزرگترین شهرهای محروم کشور محسوب می‌شود.

 

وزیر بهداشت بیان کرد: بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی لردگان نیازهای مردم منطقه را پوشش می‌دهد، سیاست وزارت بهداشت و درمان این است که بیمارستان‌های مرکزی را به خوبی پشتیبانی کرده و این مراکز درمانی را به امکانات مناسب تجهیز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهرستان لردگان به دستگاه ام‌ آر آی و سی‌تی اسکن مجهز شده است، تاکید کرد: مشکلات این بیمارستان احصا و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

عین‌اللهی با بیان اینکه رشد رشته‌های علوم‌پزشکی در شهرستان لردگان در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری و مامایی در جنب بیمارستان شهرستان لردگان احداث می‌شود و در آینده می‌تواند افراد بومی را در رشته‌های پرستاری و مامایی برای تامین نیاز منطقه تربیت کند.

 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در تلاشیم به جای برنامه، عملکرد و کارنامه ارائه دهیم، با پیگیری‌های نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در منطقه حضور پیدا کردیم و برای توسعه بیمارستان نیز اقدام خواهیم کرد.

 

در ادامه ارسلان خالدی‌فر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری و مامایی لردگان، اظهار کرد: این دانشکده در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

 

وی بیان کرد: اعتبار اولیه پیش‌بینی شده برای تخصیص به پروژه دانشکده پرستاری و مامایی لردگان ۳۰ میلیارد تومان است که با اختصاص اعتبار کار آغاز خواهد شد.

 

در ادامه این آئین حسین بامیری- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وعده احداث دانشکده پرستاری و مامایی لردگان از وزیر بهداشت و درمان گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان لردگان هزینه شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار