سخنگوی شورای شهر مشهد تاکید کرد؛

در خصوص خدمات دهی به بانوان بد حجاب هر چه قانون بگوید عمل می کنیم

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: در خصوص حجاب و خدمات دهی به بانوان بد حجاب در حوزه مدیریت شهری هر چه قانون بگوید عمل می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 18 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، وحید حاجی بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: ان شاءالله بعد عید فطر حکم شهردار مشهد توسط وزیر ابلاغ می‌شود و انتظار ما از شهردار جدید این است برخی از مدیران ناکارامد در این دور جدید تعویض میشوند تا بتواند اهداف ما را محقق کنند و همچنین پروژه‌های ناتمام شورای ششم را باید تکمیل کند.
وی درباره بحث تغییر نام‌گذاری خیابان شهید نمر گفت: شورای اسلامی به هیچ عنوان نام خیابان شیخ نمر را تغییر نمی‌دهد و اتفاقات که رخ داد برای تعویض تابلو و رنگ آمیزی بود و جابه‌جایی تابلو خیابان شیخ نمر به شورای تامین برمی‌گردد.
وی در خصوص عضو تعلیق شده شورای شهر مشهد عنوان کرد: آقای دائمی پرونده قضایی داشته و تا انتهای اردیبهشت ماه فرصت دارد دفاعیات خود را به دادگاه اعلام کند و اگر دادگاه حکم ایشان را همان حکم تعلیق ابلاغ کند جانشین آقای دائمی خردادماه معرفی می‌شود.
حاجی بگلو افزود: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس نگرفتم.
وی اظهار کرد: حقوق شهرداران مناطق مشهد بین ۱۷ تا ۱۸ میلیون دارند و امسال حقوق خودم بین ۲۱ تا ۲۳ میلیون است.
حاجی بگلو ادامه داد: قطعا توسعه به شرق را ادامه خواهیم داد و با آستان قدس هم صحبت کردیم که تا انتهای امسال زمین۶۰۰ هکتاری به حاشیه شهر اضافه شود.
وی در پایان گفت: در بحث حجاب و خدمات دهی به بانوان بد حجاب در حوزه مدیریت شهری هر چه قانون بگوید عمل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار