تابناک: سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه شورای نگهبان ایراداتی در خصوص صندوق رأی الکترونیکی داشت، گفت: این ایرادات رفع و رجوع شده و امروز نمونه رفع و رجوع شده ایرادات صندوق ریل الکترونیکی در اختیار شورای نگهبان قرار داده شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 06 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم والده عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به فارس در خصوص آخرین وضعیت انتخاباتی الکترونیکی و ایرادات شورای نگهبان به آن گفت: ما می‌دانیم که انتخابات سه رکن دارد از جمله مردم، مجری و ناظر و شورای نگهبان نیز ناظر است، ما در مقام اجرا باید تعاملات مناسبی با شورای نگهبان داشته باشیم.

وی افزود: آخرین اقدام در خصوص انتخابات الکترونیکی این است که نمونه‌ای از صندوق رأی الکترونیکی را در اختیار شورای نگهبان گذاشتیم که شورای نگهبان در این باره نقطه نظراتی داشت.

امیری تصریح کرد: ایراداتی که شورای نگهبان در این خصوص داشت رفع و رجوع شده و ما امروز نمونه رفع رجوع شده ایرادات را در اختیار شورای نگهبان قرار دادیم و منتظر اظهار نظر شورا هستیم تا نهایی شود.

وی در پایان گفت: اینکه به نقطه نظر اطمینان درباره انتخابات الکترونیکی برسیم به نظر کارشناسان بستگی دارد، ما برنامه زمانبندی داریم که باید مطابق آن کار خود را پیش ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار